28 februari

http://tuffft.bilddagboken.se

åh vad toblerone är gott <3 mamma gav mej två bitar, men jag vill ha mermermer :O här senaste dagarna har det inte hänt så mycket, jag har bara blivit mulad mulad mulad och lite mobbad för min sky höga intelligens, men det ska vi inte gå in på. tack.
alltså nu ska jag berätta en sak. här kommer det: jag älskar choklad. jag kan helt enkelt inte komma ifrån det, jag älskar älskar älskar ÄLSKAR choklad :'( det är inte bra:O då... öh.. då är det inte bra.

idag var jag med karro, vi såg på grease. eller kanske 3 fjärdedelar iallafall, sen orkade hon inte mer och ville dansa vals och cha cha. haha, men till slut fick jag väl dansa lite med henne!


oj, nu får jag inte sitta här nå mer. haha, ska ut med hunden. varför säger jag haha? haha. hejdå :D

Kommentarer
Postat av: linus

finns bara 1 ord om nån blir mulad:

ägd

helt klart

ägd

2008-02-28 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0