24 feb

hejsanhejsan, det var kul igår! issa, totta, linnea och karro kom ju till mej vid tre-tiden så att vi skulle kunna fixxa oss tillsammans till polar. issa kom runt två, då spelade vi kort. haha, det är så sorgligt att spela kort, liksom, det bevisar hur lite man har att göra. haha, jag och issa hade visst inte så mycket att göra alltså. men sen kom resten, och då började klädprovningen. det var bara totta, issa och linnea som visste vad dom skulle ha på sej. öh.. haha, alltså var det ju ba jag och karro som inte visste. haha. jag provade typ allt karro och issa hade med sej, vilket är tre tröjor. shit vad jag är dum, haha. när man säger "allt" låter det som värsta mycket, också kommer vi fram till att det är tre olika tröjor. haha. men jag provade massa olika skärp också, och om jag skulle ha shorts ´till eller inte. till slut vart det iallafall en vit tröja och svart shorts och strumpbyxor. ao. karro lånade en tröja av mej med sånt där monki-tryck. affären monki, alltså. det stavas väl då? ingen aning.
så började vi sminka oss, fixa håren, locka, platta, sätta upp, spraya slut på min hårspray:O, och sen kom mamma och pappa hem med pizza till oss, och sen for mamma och pappa. eller hela familjen drog, för dom skulle till lundgrens. och ludvig hade gått runt och blottat hans stolthet för oss hela dan också, mycket intressant..

sen så vart klockan sju, och då skulle mamma hämta oss. men hon kom inte förens jag ringde na, och då var klockan typ tjugo över.. så vi kom dit till tjugo i åtta typ. det var roligt på polar :D mkt folk, hög musik. haha, vad beskriver polar bättre? a. vi dansade typ hela tiden, och jag roade mej som vanligt med att smita ifrån och leva mitt eget liv ;D vilket leder till att vi tappar bort varandra hela tiden, DET ÄR KULT :D det var roligt folk där också. vi åkte hem tolv, och sen så gick jag och la mej vid halv två. bara för att det tog mej en timme att äta upp en tallrik med fil och flingor.

jag vaknade typ 9 imorse, låg och drog till typ halv tio, gick upp och kollade på "miami inc". jag tänker lätt tatuera mej hos dom iallafall. duscha, fika, fixa och allt vad man gör på morgonen, sen for familjen på bio och såg alvin och gänget. gaah, jag lägger in en bild på dom bara för att dom är så snygga ;D



haha, den var kung :D alltså den var hur bra som helst. jag har faktiskt filmer med dom, men då heter dom ba "the chipmunks" också är dom tecknade och inte animerade också är det avsnitt och inte filmer.

OCH JAG MÅSTE BARA TILLÄGGA ATT JAG HAR EN MYCKET STÖRANDE LUKAS BREVID MEJ NU SOM JAG HAR LUST ATT SMÄLLA TILL.

tack, nu stack han. för att hämta ett hopprep, han lessnade på att hoppa med internetkabeln. haha, han är konstigt :) aja, efter bion så var jag på dans, vet ni vad vi fick dansa den här gången då? jo: cha cha, foxdrot, samba och vals. ooooooooooooh, låter spännande va? haha nej. men det är faktiskt kul där, det är svåra danser. förutom foxdrot, då tar man samma 4 steg hela tiden. det är bra det.

och bliblableblo, sen for jag hem och åt pizza idag också, fast pappa hade gjort hemmagjord idag. såååå mycket godare =)

alltså haha jag vet inte varför jag får för mej att skriva haha hela tiden, haha. alltså jag har tagit bort tusen haha bara för att dom inte passar in eller nåt, haha. fult va, haha? haha, närå. överdrivet. men seriöst.



OCH VET NI VAD? på söndag åker jag till fjällerna :D::D:D om en vecka alltså, jag ska på skidläger i åre 2-7 mars. kul! :D







haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0