17 februari

hejjjjjj, nu är klockan tre. eller fem i tre, och jag ska åka på dans om tjugo minuter och maten är inte klar, mamma gör taccos. rappa på mamma! :)

igår så såg vi ba ett och ett halvt avsnitt oc, sen såg vi melodifestivalen. snacka om att carola blev förvånad när hon inte gick till globen! man såg liksom det på henne. och jag dansade. det är ganska kul att dansa till deras försök att få till en schlager! :D närå, men issa filmade när jag och totta dansade, också råkade jag krossa tottas näsa, haha, förlåt. öh. och efter melodifestivalen skulle vi se på oc, men då orkade inte issa och jag, så vi ville se nåt annat. jag  ville se tsatsiki (ehm, jag vet, men det knäcker) men dom andra ville se eva & adam, så då skulle vi se det på hennes video men den funkade inte eller nåt sånt, så då gick vi ut med lizzy (hennes hund) istället =) vi gick typ ner till hästarna, sen tillbaka. sen satt vi, eller mest jag då.., vid datan en stund, sen la vi oss och snackade i timmar. och just ja, plus att vi gjorde pizza! SKITA GOTT!

Vi körde "jag har aldrig..." också ska man säga nåt man aldrig gjort, det är kul, men till slut kommer man inte på nåt normalt längre. då blir det ba "jag har aldrig.. öh... stoppat en köttbulle i näsan" eller nåt i den stilen ;) så när vi kom in i den stilen så körde vi "har du nånsin.." också ska man fråga dom andra två nåt:D det är kuligt. vi somnade runt typ 2-3 tiden tror jag, och jag och issa vaknde runt 9, JOBBIGT. totta sov lite längre, och jag skulle spela in när hon snarkade men hon slutade jämt att snarka när jag väl började spela in. d'oh. haha.

idag har vi inte gjort så mycket, typ legat och skrattat åt bilder som man gör om. liksom så att ansikterna eller vad man gör blir annorlunda. mycket annorlunda. roligast var när vi gjorde nåt med tottas face :D eller på min bak, haha. nä tottas ansikte var roligast! då skrattade vi så vi doooooooooooooooooog, iallafall jag och totta :D sen så for totta, då gick jag och issa ut. sen gick jag hem, och nu sitter jag här. maten är färdig.


hejdå !=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0