vilket missförstånd,

hellu :d
idag så gick jag och mötte kewin vid hästarna typ 12, vi skulle typ snacka, men det vart så att vi stack runt i timrå som nå gatubarn haha. satt i trapphus och alltihopa, sen stack vi och åt pizza. satt där ett tag, sen gick vi home. allt det där tog 4 timmar, typ. och nu sitter jag här.
och jag längtar sååå till nyår, vi ska bjuda hem karros familj och en till familj. så ska issa komma också! fatta, jag, karro och issa på nyår, åh va skoj! :) det måste ju betyda att 2009 ska bli det bästa året nånsin, hihi. hoppas det iallafall, fast så säger man ju jämt.
hmm.


hejdå,

Kommentarer
Postat av: karolina

.......och min syster..............

2008-12-29 @ 22:28:32
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0