torsdag morgon

godmorgon godmorgon, nu är klockan 07.19 och jag är helt klar för skolan. men det är inte dom andra, dom kollar på julkalendern. men den är inte så bra i år tycker jag, och dessutom brusar teven så mycket på morgonen..
vet ni vad vi har på jul? eller till jul, rättare sagt. vi har en paket kalender, att vi får ta paket  var fjärde dag. eftersom att vi är 4 barn i familjen! fast vi tar bakvägen, så första dagen fick ludvig ta, andra dagen fick lukas ta, tredje dagen fick jag ta, och idag så ska linus ta. jag fick tandtråd, haha.. hade inte väntat mej det i paketkalendern men jag brukar tjata om att vi ska köpa hem tandtråd, för jag måste använda det säger tandläkaren. mina tänder växer ganska tätt, som dom flesta kanske vet.

ha en bra dag
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0