polarlördag

hejhejhejhejhejhejhej

jag vet inte vad jag ska ha på mej ikväll :o jag ska på polar, och åh, jag har inget att ta på mej!  eller jag har ju, men jag vill inte ha nåt av det jag har i garderoben. men jag ska ju till elina innan och fixa mej, så jag kanske får låna nåt av henne? också ska jag på stan så kan köpa nåt där, men det lär jag ju inte göra för jag måste ha pengarna till julklappar.. dom här ska jag köpa julklapp till:

mamma
pappa
linus
lukas
ludvig
karro
issa
joanna
ronja
kewin
linn

och sen tror jag det inte var nå mer. fast jag har redan köpt till mamma, pappa och joanna.
nej, nu ringde karro och sa att det inte blev nå stan... vi ska åka direkt till danceworld för mathilda, karros lillasyster, ska ha danstävling som jag och karro ska titta på. sen går jag till elina,

men nu är det mat säger mormor, men hon har bara gjort mat till lukas och ludvig, varför säger hon då till mej?

hejdå


Kommentarer
Postat av: Joanna

jag vill inte ha nått:)<3

2008-12-07 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0