hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

igår på polar hade jag kuuuuuuuul :D men det hade däremot inte elina som jag var där med, hon är anti fjortisar och tycker att det kryllar av sånna där. hahah.. fast lite kul vet jag att hon hade iallafall, hon ville ju inte gå ju. förutom sen, då kom två kompisar till henne dit, då så gick dom efter ett tag. då var jag med kewin :) och sen gick jag med janine. men då var det nästan slut.
och danstävlingen då! mathilda var SKIT DUKTIG, fatta hon har gått i dans i typ 2 terminer, första tävlingen, och hon kom till finlar :o hon kom på sjätte plats, hon var så himla duktig. jag och karro bestämde oss för att börja i dans, men började skratta av tanken att se oss där nere och försöka hoppa runt så som dom tävlande gjorde. haha, vi skulle ju dö, våran kondition du vet..
jag har fått pengar på mobilen igen! :') och gratis sms! det är ju magiskt<33333333333333333333333333333333
närå men det är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0