åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

det funkar aldrig med bdb, "försök senare". öh nej tack.
åhhhh och varför ska jag va så irriterad idag för. får försöka tänka bort det, tänka på nåt roligt.
hihi, nu kom jag och tänka på en rolig sak. men nu kom jag på en sak som inte var så roligt med den saken.. åh, allt gott har nåt ont i sej. tur att det finns tvärtom också, att allt gott har nåt ont i sej.
jag är värsta bra på bandy, det märkte jag idag på gympan. eller så försökte jag bara dampa av mej litegrann så jag gav allt helt enkelt.
åh jag har inte träffat joanna än heller, bara sett henne lite imorse. nu saknar jag henne! ska kolla igenom skolan om jag hittar henne, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Joanna

heheh du hitta mig till slut:D<3

2008-12-02 @ 15:29:51
Postat av: Linn :D

Du menar inget ont som inte har något gott med sig va? :P

2008-12-02 @ 18:51:39
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0