linda är inte en frisör, nejnej.

bbbbBBBBBBbbbbBBBllllLLLLllllllÄÄääääÄÄÄÄäää.

ingen färgning idag.

pågrundavmej. alltså jag har ju varit och klippt i mitt hår själv, och här och nu lovar jag mej själv JAG SKA ALDRIG NÅGONSIN KLIPPA I MITT HÅR SJÄLV. sådärja. fast jag vet att jag kommer att göra det.. men det ska jag inte. mitt hår ser ut som ett bajs. om man kollar bakifrån och skulle färga det understa håret brunt, så skulle det bruna synas som typ ett V. för att jag har kort hår i mitten, sen längre på sidorna. på "mitten håret" alltså. haha åh jag har sånna psyk fel med mitt hår. nu ska det fixas. sen ska jag inte bry mej på månader. mamma ska ringa och fråga om carina (janines mamma) kan hjälpa med klippning och färgning imorgon, hoppashoppashoppas <3


så nu blir det väl en tråkig kväll. yippi. och jag är sugen på godis. det betyder att någon borde följa med mej och köpa godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0