iq-test

ÅHHH! jag har nytt gjort ett iq-test som jag hittade på en väns bdb, och vet ni? JAG ÄR SMART! eller alltså, ja, det visste ni ju redan. men jag är genomsnittnligt smart! vad det betyder, det får jag klura lite på.. men jag tror det betyder typ att man är inte för smart, och inte för lite smart. eller alltså, inte begåvad men ändå inte kass. eller äh, jag är medelmåtta helt enkelt. eller hur? och en kommentar som stod med: "Du fick bättre resultat än 57 % av populationen", åh! shit vad fränt! jag kan liksom se framför mej hur en einstein med hår åt alla håll och kanter ger mej värsta priset i en tavla också säger han så. men ett allvarligt men ändå stolt leende. åh!


och kolla här, här är resultaten:



(eh, det står iallafall att "varje del har ett maxumimresultat på 20. medelresultatet är 10.")


mer än genomsnittet!


mer än genomsnittet, igen.

nämen vadå, mer än genomsnittet kanske?

hoppsan? :')

ÅH!




HOLA! QUE TAL LIKSOM! förlåt för att jag var tvungen att skryta lite, men det är bara så att jag vart lycklig nu.. tjoho liksom :) jaja, nu ska jag gå och ta en dusch. eller nä. jag ska.. jo, gå och ta en dusch. men inte håret då. och sen klä på mej. och sen säga till mamma att vi ska åka och köpa hårfärg! så att vi kan färga mitt hår, yippi. och så måste jag ju städa.. justja.. och packa.. för det tänker jag inte göra imorgon, nejnej, då vill jag vara med tanja. min fina underbara lilla vän tanja :) hihi, kärlek till henne.




adjöken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0