igår var jag med isabelle och mathias.

hejdärute!

jag kom på en sak :o att.. hehe.. njaa, ska jag verkligen säga det? hm, jo. eller njaäe... eller jag gör det snabbt, som med ett plåster. jag tror jag har kommit ur kissochbajs åldern.

:o

haha, stackars mej som är så töntig. hua, stackars lilla arma barn.. jag vet inte vad arm betyder, men jag har hört ordet. okej. nu ska jag vara tyst. eller nä, jag ska försöka prata bort min lila erkännelse däruppe.

såååå... ja, hehe.. ja, idag så var det ju bestämt att jag skulle vara med johanna. ska väl ta å ringa henne snart, för jag kan ju inte uggla bort här heller. lalala. men just nu tror jag att hon är hos tobbe, vågar inte ringa och störa.. hihi. och imorgon ska jag vara med mathilda! <3 och ni fattar inte hur saknad den människan är alltså :'D hih. alltså vad jag skriver "hihi", "haha", och "hehe" hela tiden?:o jag tror att jag är lite skrattig idag. hihi. haha. hehe. hoho. hohoh också, ja absolut. hm.. ja, jag och mathilda vi ska åka på birsta. passar bra det eftersom att jag får min månadspeng idag:D och den kan ju inte leva länge till, nejnej! den ska bort. eller okej jag borde spara. liiite.
varför bryr ni er? varför är ni så nyfikna på min ekonomi? nej förlåt, jag bara skoja :O alltså shit jag tror jag går och gräver ner mej ett tag. det är ju jag som skriver, inte ni. ni har inte frågat nånting. nejnej. fy linda, *knäpp på nosen*. åh shit vilket pinsamt inlägg.

men så får det vara.

nu ska jag.. hm, blåsa håret tror ja.



hejdå, pusspuss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0