så var teatern igång :D

hejhejhej, idag var det teaterpremiär. åh, jag ville så gärna vara sådär jättenervös och pirrig och allt men det gick inte! liksom, och när man inte är det så känns det liksom.. inget särskilt. kunde inte fatta att det skulle vara premiär förens jag hörde publiken komma in, även om det kanske inte är så stort ögonblick.. eller jo, jag menar det kanske inte låter som ett stort ögonblick men det är det! alltså iallafall så gick det jättebra. alla var helt köng. haha, fast jag har problem med en replik där jag ska säga "vi tittar på det fina stallet du hyrt ut till oss", fast istället säger jag typ "vi tittar på det fina stallet du hurt urt till oss". haha inte så mycket och inget att riktigt klaga på men ändå, det är iallafall nåt ;)

så det gick jättebra. men lugn bara lugn, om ni missade föreställningen - grips inte av panik! det är faktiskt mer föreställningar kvar. bara att kolla på http://lindahenriksson.blogg.se/teater/ och ja, där står det hur man ska göra och blablabla. men snällasötarara, någon som kan komma och kolla nån dag..? (a) liksom, om ni tycker att det är skämmit om jag skulle få syn på er så är det ingen fara. det är inte så lätt, det är liksom 90 platser tror jag. fast jag kan ju få syn på er också, jag har ju liksom en sån blick så jag får syn på folk ganska lätt... haha nä jag vet inte. men kom och kolla vettja, den är värsta bra :)

mer som har hänt idag? jo, jag har solat! jag har faktiskt börjat bli lite brun.. måste ju börja i tid, snart är det sommar. haha nä men, det är ju alltid roligt att vara brunast när man står och jämför med kompisarna med bena och armarna och magen och allt vad det är. då vill jag vinna, moahahaha! ;D fast nu är klockan tio i ett.. tror jag ska sova, det är polar imorgon. skulle dit med elin, matte och fille men nu ska inte matte gå, han ska ha cup så jag vet inte hur det blir? och elin frågade om vi 4 kunde vara med varandra innan men jag har inte kunnat fått tag på nån idag så, åh, det vet jag inte heller. har försökt ringa fille men han svarade inte. :/

vet ni vad jag tycker? att jag är fett duktig, jag har liksom skrivit hela ord och inte nåt typ "alsjdlakjsf" eller så! eller aa, som jag kanske brukar göra. eller vad vet jag, men jag känner mej fett stel nu bara för det. så nu ska jag bryta..


laksdhjl k fl
as
df¨s
f sdfs
df
dsfg
dsfgds
gf
dsfg


hHahahahahAJSHAHaH :D :D:D vetinte vrf jag fick in ":D:D:D:" för jag känner mej inte precis ":D:D:D:D" just nu. är bara trött. åh. måste sova.





nattinatti :)







ajustja, det är ju lov nu också :O:D

Kommentarer
Postat av: limpa

sola.....

2008-04-26 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0