bara lite hest sådär

teatertetaterteater. hela dan typ.

åh vad mina fötter frös igår. var ute med ballerina skor i kanske 3 timmar eller nåt, var med isaak, kewin och bubbas. träffade fille, anton och mathias också. roligt iaf, men jag är ju ganska lättroad... haha.

plopp. alltså hade teater mellan 11-15 idag, både roligt och jobbigt. och alltså, ALLA måste gå på iaf nån av våra föreställningar! för liksom, vi vill ju inte spela för tomma stolar.. haha. det är bara att smälta in, tror att det får plats 90 pers eller nåt. ska fixa så att ni får se när allt är och all info ni behöver :) haha. måste få in folk!

alltså ibland blir jag så less på er mamma och pappa. alltså ni är så himla löjliga ibland :O måste få det sagt, och det är väl inte konstigt om jag är less och irreterad på er om ni inte låter mej gå vart jag vill eller vad som helst..? haha, tönt egentligen. jag alltså. men alltså, ni är tönt för ni tror seriöst att nån ska komma och våldta mej eller vad är problemet? .< åh snälla. ni har inte varit ung? alltså, såhär är det. det är ingen fara alls, men jag fattar att ni bara vill "skydda" mej. gör gärna det, och bry er om mej och allt. men snälla, det är för mkt. det är ingen fara. ni kan väl iaf lita på mej? fattar att ni kanske inte gör det längre, men alltså jag har skärpt mej sen jag ljög och sånt. jag älskar er, men jag blir så trött på er ibland så att jag inte pallar bo här! det är inte kul att bråka och shit med er, men alltså det blir så. och så får det vara tills ni ger med er. haha=) jag vill ju bara ha kul. så äre. jag har faktiskt skärpt mej, haha.. litegrann.

nu ska jag dra ut. vara med issa här i VÄVLAND EDSGÅRDEN eftersom att jag inte fick följa till centrum ;|. aja.






åh.




hejdå (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0