sitter här å skriver för mej själv, rätt kul ändå..

även om det inte är nån som läser, så skriver jag lite ändå __-
jag överväger att fetdissa den här bloggen och övergå till lunarbloggen, men jag vet inte riktigt. Ska tänka på det lite. Det känns ändå lite glammigt att skriva såhär på en egen, men ändå. Nu har ju typ alla det ju. Och vem pallar söka på nåns blogg hela tiden? Jag kanske då men..
Jag är rätt besviken på vissa på mariedal. Liksom sånna som snackar bakom ryggen jämt och ständigt.. visst, jag pratar inte heller jämt fint om folk. Men sånna som gnalar på hela tiden, då undrar man till slut vad dom säger om en själv när jag inte är med, det sägs ju att det är så det är...
Och en ny som heter Cindy har också kommit. Jag känner inte henne, så jag kan inte skriva nåt om na. :P
Men det är jätte många som blir sjuk nu! Liksom, inte sjuk, utan sjuk sjuk, som issa säger.. haha! Det är när man är sjuk och måste vara hemma från skolan. Sophie var sjuk idag, saknade henne =/ blä. Hon får nog ta och bli frisk till slut.
Och om exakt en vecka fyller jag år, och gissa vad det är för kalasmat då? Jo, potatisbullaR! :D<3 Det godaste jag vet! =D=D=D<3<3<3
haha, dåligt dragna i näsan ni vart nuva ;s Skojade ju, potatisbullar är det värsta jag vet! Snällt att ta det på min födelsedag dårå. Men ändå rätt bra, det betyder att jag och karro ska ut och äta nån annanstanns. Gärna nå andra får följa med också! =D bjud mej gärna. hahaha =) närå, vad jag begär. Jag är stenrik själv ja, så det är lugnt. Närå.
eh.. jag vet inte varför jag skrev "eh.." för att karro brukar seja eh kanske, haha.
Och just ja, nu glömde jag ju det igen ;s jag ska ju träna på engelska läxan! 19 glosor på 2 dar, damp eller! :D haha, rätt kul ändå.
Men nu börjar mean girls, jag är väll den enda mobbade ungen som inte har sett den. Alla pratade om den förut iallafall, men nu blabläa.eh.. :)


bye bitch!

Kommentarer
Postat av: Linus

NOES!! du får inte flytta!! gillar inte lunar...
ajuste robin sa att han gillar dej :P
bild:
http://img408.imageshack.us/img408/2728/robbaonlolea3.png
kopiera och klistra in och NJUUUUUUUT(?) :D
skriv på msn/fråga på skolan om du vill veta nått :P

2007-09-10 @ 21:29:06
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: isabelle bergman

linda du 'r inte den enda mobbade ungen som inte sett meangirl förrns igår, jag hade ju inte heller det! x) förresten, jag ska följa med er och äta på din födelsedag, har jag bestämmt . :)och sluta för guds skulle inte att blogga här!!! du ska bara veta hur mkt jag önskar , varje gång jag sätter igång datorn, att du har blogga! det är så kul att läsa dina inlägg.. hare braaa! :) , och fortsätt med din blogg!!

2007-09-11 @ 17:58:19
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: Linus

Bra Issa fortsätt så! :D

2007-09-12 @ 19:34:25
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0