hey där.. (:)

undra hur många inlägg jag har bloggat nu.. det är ju lätt att kolla men, nu har jag ju redan börjat så det får bli en annan gång!
Jaha, och issa och jag sovde i ett tomt hus tillsammans med en hund i natt då. (Det låter mycket fränare att säga så en att säga att jag och issa sov ensamma med hennes hund hos henne inatt). Eller näe, det gör det inte. Och jag får daaaaaaaaaamp på mitt lunar namn! Lindiiz__ . Hallå?! BARNSLIGT. Kanske för att jag är barnslig, men det är fult..
Och min mattelärare danne är läskig... seriöst asså! Han är så otrligt sur hela tiden, och kan aldrig vara positiv i över 10 minuter. Öh... normalt beteende? OH NO!
Och under den här tiden på mariedal som har varit i EXAKT en månad idag så har jag kommit fram till: mariedal suger. det är så boring! Jag fattar inte att jag pallar kliva upp på morgonen. Men ändå. Jag gör det för kompisarna kanske. Näe, jag vet inte. Jag kan lika gärna sova bort hela dagen. Man blir så spänd på mariedal. Kan aldrig slappna av och tänka på nåt eget, hemskt! :| Jag trivdes sååå mycket bättre på laggarberg. MIN skola laggarberg. Och när man ändå snackar om det så var vi dit i tisdags, jag, hanna, susanna och issa. Vi var såklart tvungen att springa i korridorerna och upp i skogen DÄR DET INTE VAR EN ENDA UNGE. Hallå, knäppt va! Ingen i skogen! Där som det är som kuligast. Men dom har väll nästa förlorat vettet, då när inte vi är där längre. ajajajajaj... Måste nog tillbaka. Bums, varför får jag inte det? Bläe!
Alltså jag är så trött så att jag inte kan blogga. Jag och isssa la oss inte sent, så det är inte därför. Jag vet inte varför.
Men på lördag smäller det. Eller det gör det kanske på hockeyn ikväll också, men jag menar att då ska jag & Karro vara statist. Dom mailade till mej och sa att dom hade ändrat tiden. Undra hur det ser ut där..

hejdå , det här inlägget sög. Så sug på den ni! :)

Kommentarer
Postat av: Linus

Haha ja du Lagga va skönt o ja mariedal suger!
Får inte komma för sent! men Tyska är för bra!

2007-09-27 @ 18:38:48
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linda henriksson

haha! ;D men jag vill också ha tyska! Spanska är värre än matte, hua.. men jag ska byta det mot svenska i think. om jag får. :)

2007-09-27 @ 20:00:27
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0