FETT MED KÄRLEK..

och tack till er som gjorde ett fint minne i mitt tolvåriga liv =) jag behövde det, för snart har jag levt i 13 år. Alltså jag har haft en liten fest, bjöd bara 6 st. Fast det var 5 som kom. Jag fick mest örhängen, 5 par ;) alltså inte ett par från varje, utan jag fick två par från therése. Och sussa vann för bästa pjamas-grejjset. Och issa visste inte att det var nåt sånt, så hon ska få ett tröstpris :)
Guuuu vad fina saker som gav mej ! :) Dom är bästa! :D Laggarbergs brudarna där alltid. Dom knäcker ändå, mest. KARRO HANNA SUSSA ISSA THERÉSE SOPHIE. Fastän att inte hanna kunde komma. Stackarn! :P Men det var fett med kul. Och jag är SKITA trött, bara för att det var pjamasparty ;) haha.

godnatt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0