23 sept.

hejsan, vad menas med "systemunderhåll inatt 02.00 -- 06.00" ? Det står i alla fall så. Ovanför där mn lägger in ett inlägg alltså.
Igår på polar var det rätt så kul, men jag var inte på danshumör så mycket. Eller det var mest för att jag inte ville att Sophie skulle ha trist, alla måste ju också få ha kul. Jag tänkte säga att nästa gång ska jag dansa så mycket jag vill, men det är ju klart. Och jag får väll se då. Jag minns nästan inte vad vi gjorde, sophie pratade i alla fall i telefonen hela tiden. Hm.. vi gick runt och pratade emd folk, dansade, köpte i kiosken. Inte jag då, för jag skulle gå och lägga mej så fort jag kom hem, och då skulle jag ju slippa borsta tänderna. Eftersom att jag bortar tänderna innan polar. Åh, vad fiffig jag är! :D
Jag ska se nån film idag. Jag vill se peter paaaaaan. För att det är min favorit på jorden! Jag läser ju peter pan också. Åh, pter pan är såå bra! Det är det bästa jag vet. mmm :) Men jag har sett våra peter pan filmer miljoner gånger, så jag kanske ska se på typ sagan om ringen. Jag älskar fantasy! Men inte all sorts fantasy. Eller så kanske harry potter. Hur mobbat folk än tycker att det är, så älskaar jag harry potter! Det är så magisk, och det är ju det man älskar. Jag alltså, och säkert tusen mer. Men älvor är det bästa bästa jag vet ändå. :):):)
Jag hade fett med tinituss eller hur det stavas igår och imorse. Jag har det fortfarande, men mindre. Jag har haft tinituss skita länge nu. Liksom i flera år, det är jobbigt. Gå inte på discon och dansa vid högtalarna. Det är inge kul sen i alla fall. Men nu är det för seeent. Men jag skulle ju inte ändrat det ändå. Så dum är jag.

Jaha.. nu ska jag inte blogga mer. Jag ska in på lunar en sväng, sen ska jag slå på nån film. Så äre.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Robin

:D Vad äre med Peter Pan?
Vet att du gillar honom men, SERIÖST???
Aja bra blogg fortsätt så.
/Robin

2007-09-23 @ 12:32:26
Postat av: linda henriksson

men peter pan är bästa! världens bästa värld, och jag lever i den! Peter pans värld alltså. yeah (Y) aru. jag är bra barnslig ja.. :/

2007-09-27 @ 20:01:58
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0