tanden!

Något som jag tycker jättemega mycket om är att åka till tandläkaren. Jag vet att det är lite udda, men det är så kul! Jag var där i onsdags, och jag ska dit den 22 oktober igen! Hihi! Vet ni vad jag ska göra där då? Jag har inte hål i tanden om du trodde det. Jag har (som nåra kanske vet) skador på mina tänder. Det ser inte ut som skador, det är bara vita fläckar på framtänderna. Och dom har stört mej hela mitt liv men nu känns det så konstigt att jag ska bli av med dom, sorgligt! Men liksom, nu ska dom bort. Nu eller aldrig! Tänk snabbt.. nu! Jag kommer ju att ångra det sen isåfall, men dom där fläckarna är liksom jag. Synd för mej, för då "försvinner jag". Men jag har ju fortfarande snea tänder! Och folk tänker inte så mycket på tänder. Förutom Tellan, som har lagt märke till att dom har vita fläckar OCH att dom är sne. Det var inte svårt att se bara föratt jag smilade hela tiden sa han. HAHAHA, så ska jag flina han i ansiktet när dom är borta! =D
Nog pratat om tänder.. men jag kan inte komma på nåt bättre att skriva om. Så jag kan lika gärna fortsätta! Jag tänker inte bli nån tandläkare om ni trodde det, men det kan jag ju på sätt och vis inte säga nu heller. Jag kanske kommer att bli det, och ÄLSKA att gräva i folks munnar och borra hål i deras tänder, för visst låter det underbart! :)<3
Aaaa just ja.. jag ska dessutom städa i sängen idag. Byta sängkläder alltså, och läsa OKEJ och städa på rummet. Och packa ur gympa kläderna sen i fredags. BLÄE. Också ska jag ta en promenad med zurprise också, min hund alltså. Och jag kan ju passa på att ringa nån också när jag ändå är igång. Hm.. och imorrn är det ju drakstaden ja, och igår hade jag POP, ROCK, DRAMA på elevens val. Fett kul alltså! Jag ska lugnt ha kvar det. Vi liksom valde en låt, och delade upp instrument till folk, också var det nåra som sjung också. Och så gick Micke och Hakim runt och visade hur man skulle göra. Sen så samlades alla, och spelade. Och swisch ut ur ugnen och receptet är klart, det blev en låt! Vilken kaka! Jag fattar inte hur man kan göra så braa! Starta band med mej vettja! Haha, det var sååå kul. Jag skulle kunna spela covers sådär jag, jag spelade iallafall gitarr.
Bums vad kul det var.
Imorrn ska jag droppa, från nåt riktigt. En "riktig" ramp, en sån som man åker fram&tillbaka på. Längtar!! Ochom jag inte är med på gympan imorgon så ska mathias skära halsen av mej, haha, eller nåt sånt. JAg vet inte, men jag hoppas att det inte är sant.. men jag är väll med då, för säkerhets skull... ;)

hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0