i be the reason för your pain, and you can put the blame on me.

  • kw, min värld är ingenting utan dej! <3


hejhopp, issa sov hos mej inatt. natten som var alltså. vi somnade väll efter 2, eller hon somnade tjugo i 2, och jag väckte henne tjugo över 2, för att vi skulle borsta tänderna. "AJ! varför sparkar du mej så hårt?" haha, även att jag bara petade på henne. Hon måste ha drömt att hon va en porslinsdocka :')
sen idag så tog vi en utflykt till merlo slott med min cykel, bullar och mackor. Och en överlevnadsbok såklart, man vet aldrig vad som kan hända! Haha! Nä men så issa försökte göra upp eld med hjälp av en pinne och en bänk som jag satt på, men, tack och lov, så blev det inga framsteg för den tjejen inte! Och just ja, jag & issa gjorde om varandra och så också i går kväll, hon vart så snygg så hon stod och knäppte kort på sej själv istället för att fixa mej! haha, oh shit vilka framsteg jag gjorde då. Sen så sminka och fixa hon håret på mej, jag fick iallafall rött läppstift ja!

mm.. det var min dag det. Och ikväll så bakade jag en kaka, men jag åt ju upp typ 1/4 av smeten. SÅ HIMLA GOOOTT :| Medans snackade jag med karro, men hon fick inte smaka! =) hon pallade visst inte att åka till vävland:D MEn det är nog därför jag inte bakar, jag klarar inte av det. jag bara äter och äter och äter. Smeten alltså, för den är sååå god! :D

haha, men nu ska jag dra.


Kommentarer
Postat av: linus

fin bild :$ eller finar en denna iaf :P
http://img85.imageshack.us/img85/3112/lindacy8.png

2007-10-23 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0