hej..

today har jag utvecklingssamtal, låter det trevligt? nope. Inte så kul med tanke på vad jag tycker om spanskan. Men i alla andra ämnen är det bra, och jag sköter mej. I think. Jag tror alltså det.
O just ja, och imorse när jag satt på toa typ 07.40, så ringer issa och pratar med pappa ba. Haha, jag hade glömt att gå till hästarna x) Jag var så inne i att få skjuts till skolan. Men så vi fick väl fara och hämta henne också..
Och en sak fattar inte jag, alla tycker typ att timrå fiskgratäng är äcklig, men den är ju god! =) Seriöst alltså. Hur skriver man seriöst på engelska? Siriosly. Eller nåt, det är iallafall ett fränt ord som jag brukar använda mej utav!
Och dessutom sitter jag på papperskungens dator, och för er som inte vet så ska Papperskungen flytta. Knäppt va! Men det är så det är. Ner till timrå igen,  bredvid statoil i ett vitt hus. Och förmodligen ska dom sluta sälja cyklar också. Det är lite synd det med. Men så är det!
Jag hade sååå mycket att skriva, men det är så jobbigt att skriva hä. Tangenterna är typ 50 cm från ansiktet, och typ lutar bakåt. Och skärmen är väl en meter från skallen. Jag tycker att det är jobbigt att sitta här, men vad gör man. Om man vill sitta vid datan så ska man det!
Och jag vart sååå stolt igår. På teatern alltså, vi skulle leka en lek som heter "varsågod nästa". Och den går ut på... äsch, orkar inte skriva. Men lärarn ba till mej "F** vad bra linda. Skit bra spelat!" värsta omponerat! Och andra gången hon ba "alltså, jätte bra linda.". Hon ba glodde på mej. Roligast var det för att hon vart så  himla impad ;) Sen på slutet skulle vi berömma oss själva också. Jag visste inte vad jag skulle välja... haha, närå.
Men hejdå ;dddddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0