en ung dam?! nä fy fabian, jag ska bli sjörövare när jag blir stor!

ur pippi, såklart. Älskad! Ludvig sa jämt så förut, "jag ska bli sjösjövare när jag blir stor!" han menar sjörövare för dom som inte kan på han.
Och jag har minsann kommit på en sak! Jag är nästan en datanörd! Jag kan skriva när jag blundar, jag har liksom lärt mej vart bokstäverna på tangentbordet sitter. Och snabbt som vinen skriver jag också! Närå, inte så snabbt kanske. Men snabbt! Nu ska jag blunda och skriva "peter pan bor i landet ingenstanns", fatta vad långt, men men: peter pan bor i landet ingenstanns. JAG SVÄR PÅ ATT JAG BLKUNDADE! Yeye, jag är tangentbords-nöörd, happy life! <3
Min mamma ska iallafall ha fest ikväll, 40-års fest för den som vill veta sånna detaljer. Jag är såklart bjuden, och det är också ca. 48 andra. Mamma, jag och 48 andra. Vad kul jag ska ha med dom där 48 andra! Men mamma fyllde egentligen år igår, och då fick hon en vas av plast av mej. Hon ba "jag vet vad det är. Jag vet t.o.m vart du har köpt den!! Det är en vas från designtorgeeet". Haha, nödvändigt!
Och för tillfället är jag hungrig, och fryser. Jag pallar inte klä på mej ordentligt. Men anyway, jag måste ändå hjälpa till nu.

hare!

Kommentarer
Postat av: Linus

du kunde skriva peter pan bor i landet ingenstanns. utan att kolla, men du kunde inte skriva när du kollade::::BLKUNDADE XD

2007-10-16 @ 16:55:32
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0