en tid som har gått som jag inte kan ignorera,

inte nå sugen på att  blogga, men jag tänkte iallafall skriva lite grann så att ni inte trodde att jag hade gått i pension eller krockat med nån moppe eller så. Jag har inte krockat med moppe, men linus moppe är krockad. Det är inte han som har krockat med den ju, men liksom det är en som lånade den som har krockat med den. NO COMENTS. Men det vet ju hela himla timrå om, så ändå!

Jaha, nu så har jag alltså skrivit lite! Kan ändå inte komma på nåt vettigt att säga, förutom att jag ÄLSKAR gympan som vi har haft och har den här veckan: styrke!!!! Pommes frits  vad kuuuwl!!!!!!!! JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! Skulle vilja ha det varannan dag!

Och idag har jag varit med totta och claudia :) vi körde eva & adam spelet såklart, för att JAG ville! Haha, och sen skulle vi köra sanning eller konka, men totta hittade inget som vi kunde snurra med. Så dom döda mej istället med nån himla kittel attack!!! :D


äh, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0