drakstaden

5 oktober, tiden har liksom gått snabbt, men ändå långsamt. Typ :)
jaha, jag har fått klarat mej utan karro på skolan i  TVÅ DAR men det är ju tur att jag inte är den enda eleven på skolan! Men jag tror att det gick okej, jag hm.. minns inte. Eller just ja, mitt schema var no, sv, idrott, sv. Sen var det bara mat och drakstanden! Det är rätt kul där, även om det inte är lika kul längre. Alltså man är så van nu, eller nåt. Men jag provade att åka i nåra mer "nerförs-ramper" alltså inte sånna ramper som går åt båda hållen, också tränade jag på att droppa på en "riktig", eller en större än jag har gjort. Yes, jag klarade det! Och igen, och igen! Men sen vet jag inte vad som hände fjärde gången.. men jag säger bara "AJ! HAHAHAHAHAH! AJ!" det är min kommentar! Ni skulle ba sett mej x) dom skrattade iallafall åt mej lite, men issa var tvungen att kolla så att allt var bra, sen gick vi in till sofforna och bara GARVA! Haha, shit vad kul jag såg ut x) Liksom... haha, jag kan visa nån gång. Men jag typ ramlade på sidan, och gjorde en kullebytta och liksom bena rakt upp i luften. Hahahaha, så fet kul alltså. Men det var skönt att ramla! Liksom, då vet jag att jag gör NÅT iallafall. Fick ett skrapsår, och typ tre blåmärken. Like! =D<3 Det är liksom fränare, än bara ingenting. Men det gick inte finemangens i armen, jag har ont i armbågen lite fortfarande, och kan inte riktigt luta mej:P Men det gör inget.
Issa filmade hela tiden, och lite sisådär. Och jag filmade när hon satt på skateboarden och åkte, och Tellan filmade när han höll i mobilen och åkte! Liksom värsta fränt, haha!
Jag ska iallafall sova hos sussa ikväll. Hanna ska komma dit en sväng på kvällen också tror jag, men hon ska iallafall inte sova över. Vi ska se bravehart ;) JAG ÄLSKAR FILMEN! Den är så härlig och så.. liksom inspirerande! "ett liv utan frihet är inget liv." , det är liksom det filmen handlar om. Frihet! Fett bäst alltså. Men innan jag ska dit vet jag inte vad jag ska göra, jag ska till na om typ 2 timmar iallafall. Naaajs!
Typ sjunga singstar.
Och anton hade klippt sej idag;) värsta fint! Och issa ska ju klippa sej nu å, ojoj! :D

hejhoppp

Kommentarer
Postat av: Linus

härligt att du klara det! visa en kickflip nån gång :P

2007-10-05 @ 19:38:31
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: isabelle bergman

LINDA (L) TELLAN!

2007-10-06 @ 09:35:09
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0