det är tack vare dej som jag har tagit mej hit.

om jag bara hade hunnit berätta :O men no. nononononono. nope!

hoppas det blir en kul dag idag. Papperskungen håller ju på att flytta, dom började flytta alla grejer i torsdags, och ska öppna igen på måndag. Dom har ju inte så långt att flytta allt, men dom måste ju liksom packa ner allt som finns i hyllorna i lådor, montera ner hyllorna, och sen montera upp hyllorna, och sen lägga upp alla saker på samma plats som dom varit. Tur att dom har mej! =D haha, närå. Jag är kanske inte är till den största hjälpen, men jag hjälper till lite ändå. Men jag har inte så långt tålamod, men lite gör jag, annars skulle jag känna mej taskig..
och jag älskar min mp3 <3 Jag har raderat varenda himla låt som jag hade på datorn, vilket var en hel del, så nu har jag allt i min mp3 istället! Eller jag har bara dom bra i min mp3. Dom dåliga har jag ju tagit bort, fast jag tror att jag ska radera lite från min mp3 också. LIksom, jag lyssnar inte precis på anton & affe längre, eftersom dom låtarna har blivit FETT utspelade nu. Fast ändå så lyssnar jag mest på avril lavigne.. men det är ju inte mitt fel att hon har så HIIIIIMLA bra låtar! Texterna har ju liksom en mening, hon skriver inte bara ner nåt skit och fixar en bra melodi för att stryka allt sen. Nej, allt är liksom bra! Fast man måste ju ha den musiksmaken också. Men vad är det egentligen för genre? Det är typ punk/rock. Och ibland är det lite poppigt! För vem tycker att "girlfriend" är rockig? Och liksom punk? Det är ju liksom en bubbelgumm låt.
Men just nu lyssnar jag på "please, blame it on me" med akon. Den är värsta bra!!!!! Eller inte så bra, kanske med lite mindre utropstecken! ;D Och nu är dt smack that. Den är så dålig. Jag tycker inte om den längre, förutom om den skulle spelas på polar, eftersom att det liksom går att dansa till den. Inte för att jag dansar så mycket där, utan jag & sophie leker hönor och springer omkring och snackar med folk vi! Värsta najs.
Och storytelling suger. Jag orkar inte, eller jag orkar, och det ska ju liksom bli kul att se vad det blir av titanic när man ska spela den så. Haha, hur man gör båten och så. Men det blir ju liksom en utmaning, och det är bäst det! Hm.. nu har jag inte så mycket mer att skriva. Jag tror att jag ska ta skateboarden ner till papperskungen, men min planka är lite dålig just nu, för jag och issa skruvade åt den på drakstaden, så nu är den skithård på ena sidan, och värsta lös på andra, så den svänger ju lite av sej själv.. också är det så himla halt nu. BLÄÄ! Då kommer jag bara få åka på fredagar! Eller vilken dag jag vill, haha. Men ändå.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: limpa

haha älskade MP3?
själv har jag haft 3-4st, ingen har funkat :(
så jag använder mobilen som tur är :D

2007-10-20 @ 17:48:24
URL: http://lindahenriksson.blogg.se
Postat av: linda

what?! :O mp3 is tha shit! :D

2007-10-20 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0