avril lavigne

i'm me, i'm a scene, i'm a drama queen - i'm the best **** thing that your eyes have ever seen!

Var iallafall på ikea idag, med mammsen dårå. köpte ett par shorts till mej som jag kan ha ikväll på polar! Först skulle jag ha nån tröj/tunika med nåt under, men det var såå fult med byxor, så jag tänkte vara utan och istället ha leggins eftersom att dom inte var SÅ korta, men det fick jag inte! Först tog jag ett par kallsingar under, det var det väll inge fel på! Men pappa tyckte det, haha, så han lovade att jag skulle få åka in och få ett par shorts att använda till! Finemangers, passade på att köpa ett färg glatt halsband också, eftersom att jag annars bara skulle vara svart, dfet är ju snyggt men bara sååå tråkigt. Också köpte jag avril lavignes senaste, fast den är ju inte så ny nu då men. "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄNTLIGEN!!" kändes det när jag köpte den, så jag har dunka musik hela dagen!! Och pratat i telefon för att bestämma en massa om skjutsningen till polar. Jag tyckte att alla kunde åka buss, det var både bättre och hälsosammare, men nej nej! Inte på navet sju på kvällen. Så det fick vi då inte. Men jag ska iallafall till emma och äta tacco middag med hon & janine innan polar, <3 Fy vad gulligt & snällt =) så jag ska göra mej iordning hos dom då. Hihi!

men men. Och jag har alltså vääldigt fina tänder må jag säga! Fläckfria!! Det funkade! JAG (L) TANDLÄKARN!

mjaao!

hejdå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0