atjo.!

haha, fetaste veckan det här då! I torsdags pizza, och i fredags film kväll med sussa med godis & chips, och samma igår på tottas fest. Och tottas fest var fett skoj! Hahha, vi garvade typ hela tiden! Körde pelle-leken, och busknackade på tottas egen dörr när dom var och skulle hämta oss x) värsta skoj!
Idag åt jag ris & köttbullar, bästa kombinationen tycker jag. Och karro åt potatis och kyckling, vi kanske skulle ha bytt med varann där lite..
Jag och karro åkte på birsta idag. Jag fick värsta fynden! Två tröjor, en för 100 och en för 80. Ena var fet ballast! Det stod "I'M NERDY BUT COOL" också var det en bild på nån Sesam eller nåt som var poppis på mammas barndom.. och nån annan från monki eller vad affären heter. Jag måste nog fråga om jag åker dit nån mer gång..
Karro köpte smink & glass. Hon åt upp sminket och kletade glassen i ansiktet =) såklart!
Kortaste inlägget här då. Men det har inte hännt så mycket. Eller jo! =) Det har det, haha! Men det har issa redan kommenterat! =D
Får inte sitta nå mer vid datan nu

hejdå, jag tar igen det här nån annan dag.!


Kommentarer
Postat av: isabelle bergman

LINDA (L) TELLAN

2007-10-08 @ 17:01:04
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0