hej igen

nu gjorde modo mål. Det är sista matchen mellan timrå-modo (bäst av sju) hoppas att timrå vinner!!! Dom va ju så på topp i början av säsongen, låg etta och före alla andra och allt, sen halkade dom efter typ. Men det går ju bra ändå! Jag minns ett år då det gick as dåligt... Men men :) Idag har jag varit på teater. Jag går i teater alltså, kvartes teatern. Kul! Vi håller på att öva till kvartes teaterns stora teaterfetival. Missa inte den! Och missa absolut inte min grupps uppvisning IN YOUR DREAMS som den heter. Den handlar om ett land som är gjort av choklad som man kan komma till genom en magisk toalett.. Godis är stora pengar, som man kan köpa vapen och bilar med. Och det är just därför som karamellerna är inlåsta. För om dom kommer i orätta händer så vore det ju inte så bra... Men så händer det. Några av karamellerna blir stulna av Vargen!! Och Nasse (jag) vill veta vem som har tagit dom, för det vet inte jag. Så Nasse går till gamla farmor och kollar i kristall kulan. Och där bildas en Maffia grupp - rödluvan, farmor, mormor och Nasse då. Dom ska tillsammans ta resten, som enligt farmors kristall kula är inlåsta i I-ors (statsministern) superlyxiga och inlåssäkra badrum. Men så blir det ett missöde... ja, osv osv. :):) Den är kul tycker jag. Der är ju jätte duktiga skådisar som är med såklart ;) Ja, du får gå på den. Är gratis förmodar jag. Det kommer nog att stå om den i tidningen. Den är 30 mars-1 april. Alltså många föreställninar om dagen. Ja, jag komma med mer info när jag vet tiderna ;D
1-1 står det nu. timrå ohohoh vi ska kämpa vi ska slåss ! RÖD OCH VIT HOCKEY DINAMIT! :D:D
Jaja, men nu ska jag dra !

livet är underbart ! / linda


Kommentarer
Postat av: luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

modo suger

2007-04-22 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0