SOMMARLOV =D

hahahahaha!
nu är det sommarlov, PÅ RIKTIGT! nu behöver jag inte räkna ner dagarna till skolavslutningen och tänka "buhu, inge mer lagga", för nu är det verkligen sommarlov! och jag NJUTER till högsta grad :D så uunderbart, och ikväll så ska jag på pirates of the carribean eller hur et stavas med familjen och karro, (ja du fick följa med karro, om du vill det än). aaaah! jag tkr ba att det är så soft med sommarlov :D jag har lite problem just nu, för jag är på papperskungen och dom har otroligt knasiga tangentknappar som jag bara snubblar på hela tiden. men det blir inte så långt inlägg det här då, för jag vill hem och UT i solen!!!! men det här ska jag göra i sommar :

BIO
FINLAND MED PELTOMAA
GOTLAND
GRÖNA LUND
?
SOVA I TÄLT I ÖVER 3 VECKOR (FÖRR FÖRRA SOMAMRN SOV JAG I TRE VECKOR OCH EN DAG)
MIDSOMMAR LÄGER PÅ LÖGDÖ
SOMMARLÄGER PÅ LÖGDÖ
 
och en himla massa mer saker!!! åååh, vad jag älskar sommar <3 det är så skönt.. man får liksom ta en låång väl förtjänt paus från skolan :) men vi börjar ju på en ny skola sen också, men det tycker jag ska bli rätt spännande :) liksom nya kompisar, ny klass, nya lärare, nya klassrum, ny miljö... ja, allt där blir nytt! vi på lagga som kommer ner till centrum då, affärer överallt, och här har vi typ ba en! i lagga alltså, och det är örjans kött&chark som vi inte ens får gå till, så det blir tjockt =D
och igår på skolavslutningen så fick karro 12 av 10 för konfransern. robin också! dom var skit bra, och karro lättade upp stämningen med att seja lite fel i början :) men tänk vad mkt vi har hunnit med på lagga, haha, nu ska jag inte skriva ner som i förra bloggen ;) alltså jag kan inte blogga mer, jag kan inte sitta still, men jag har iaf skrikit in sommaren, och springt bort skolan, så nu har jag bara SOMMARLOV igen! :D åååååh, jag älskar det ordet :) kan inte blogga mer, men jag bloggar mer en annan dag,

ciao! det är sommarlov!!!

Kommentarer
Postat av: Linus

du ser ut att ha mycket att göra i sommar :)
själv vet ajg inte vad jag ska göra typ bada,stutsmattan,cykla,lana kanske,film kväll jag vet faktiskt inte har inga planer.
tar dagen som den kommer

2007-06-08 @ 13:54:49
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0