sommar&kasta boll, kära nån - LOL =D

tjena! nu får man väll sitta inne fastän att det är finfint väder? nejdå, det får man nog inte, jag är kriminell som sitter här, hehehehe.... haha:D
jooo jag har ju tältat med min finfina familj hos mormor och morfar, och det var kul faktiskt! vi sov där och johan var också hos mormor och morfar, fast han var på cruising till 1 eller nåt på natten. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... hos mormor å morfar och dom igår så rensade jag jordgubbar, låtsades att min dagbok var min blogg så jag typ skrev 5-6 sidor ;d, kastade boll, och skrev en låt =) jaja. förresten, jag cyklade dit, stooolt ;D haha=) och idag så badade jag i ottsjön, och jag skulle cykla dit innan alla andra, och jag cyklade såklart helt himla fel. så efter typ ett bra tags förvirring vände jag om, och mormor visade mej till sjön;) svin varmt i vattnet, typ 23 grader. aaap.. jag har typ fått bränn nässle sår eller vad det heter, över hela benet. haha, skulle hämta en boll som jag kastade bort. men jag hittade den inte, så jag gick och sa till morfar, och han kom och hjälpte. och jag smartungen pekade typ 5 meter ifrån där den hade åkt ner att den var där, så där letade vi. sen så gick jag och skulle kolla längre bort, och då brännde jag mej på bränn nässlorna, så då vart jag sur och skulle gå upp på gräsmattan och skrika, och då på vägen upp hittade jag bollen. haha =D

men nu pallar jag inte sitta här mer, sorry (A)

HEJDÅ!!! =D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0