sommaren är här!

Gillar du inte sommar, vem ska du lura, för vem gillar inte sommarlov och brudar ?

sommar! bästa sommarkänslan får man av att sitta och softa med anton&affe-sommar är här, ett måste ! :D jag sitter och lyssnar på den, och den är bäst! bäästa svenska låten iaf.
men jag valde ju -spanska-e/p-syslöjd. JAG ÅNGRAR! jag vill ha syslöjd, men vill ha engelska som språk och språk-spåret. då kan jag ju få 3 timmar mer engelska ! <3 aa, jag gillar engelska. när jag blir stor så ska jag typ resa runt lite och bli skådis å ha värsta eget tv-program vetu, (H) haha! allt planerat! men när det väl gäller, så fegar man ju oftast ur. men vi får se vi får se! jag har inget att blogga om. jag vill inte blogga ens en gång! jag vill bara glida runt på lunar och sen chilla lite i bandsjön, också vill jag åka skateboard och se på viva la bam! jag har blivit medlem på en bam- klubb på lunar, haha! så jag läser lite där också. och igår satt jag och hade bajsa kul på bamsworld.com och spelade världens kuligaste spel, en mus som åker skateboard och så ska man hoppa över småsten och sånt! fett :D och dessutom, jag vet hur man skaffar gratis pro! såhär : tryck på PRO på den dära "val grejsen" längst upp. tryck på kampanjkod, och koden är : hul123 . det sa i alla fall nina, och hon har fixat till mej och henne! aa, nice!
men jag pallar inte bogga mer, ska in på bamsworld och spela :D haha,

GLAD SOMMAR !

Kommentarer
Postat av: isabelle bergman

jag vet det där spelet äger :D

2007-06-18 @ 10:11:22
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda henriksson

haha, aaaaaaaaaaaa :D:D:D:D

2007-06-18 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0