okejokej, tältningen då ;)

NU ska jag skriva ner vad vi gjorde på tältningen i fredags, jag orkade inte igår =)
jag och pappa kom dit med 20-manna tältet som vi skulle sova i runt 18-tiden. Vår packning och de tog upp hela bilen, så jag fick ligga rakt ovanpå alltihop, jippi ;D haha! Och när jag kom dit så var alla utom sussa och totta där, dom skulle rida och lite sånt där först. Vi mötte föräldrarna och syskonna i brännboll. Och vilka vann då?! Jo, VI! =D skoj skoj! Så nu är jag laddad tills på torsdag, även om vi loosar då =) haha! Sen när vi hade spelat lite brännboll så tog vi en hamburge paus. Och sophie och hennes kompis cissi kom och kollade lite också. Sen efter att vi hade ätit så var jag inte ett dugg sugen på brännbollen längre, men jag spelade väll ändå rå. Också ringde Bubbas och frågade om han också fick komma och sova över, och klart att han fick det! Han skulle först inte, men han kom ändå.
Sen så lekte vi nån konstig lek som gick ut på att man skulle sparka på en tennis boll och sparka in den i en kona eller nåt. Haha, lite svår förklarad lek, men den var ändå lite dryg ;D mitt lag kom näst sist, två. Efter det.. ja, då hade ju alla vuxna som inte skulle vara där på kvällen åkt, och då spelade jag, issa, robin, patte och bubbas fotboll mot pappa, antes pappa, pattes pappa och antons pappa. Första laget upp till 10 mål, och vi ungar vann! Haha, både fotbollen och brännbollen! Medans vi spelade fotboll så satt resten inne i tältet och körde sanning eller konka. Sen gick alla dit och var med, men så kom min pappa in och alla slutade ;d istället började vi berätta sånna där roliga historier och totta berättade en spökhistoria också. Fast bubbas gjorde också det, men jag höll för öronen då, jag tål inte sånna där läskiga x) Jag var typ den enda som tyckte att tottas var läskig. Men den är dö äcklig!! Om en grön hand. Ska berätta den för nån nån gång ;D haha, dö läskig.
Sen så ville dom flesta sova, och robin satt eldvakt typ.. en timme tror jag. Eller om det var en halv. Och bubbas satt i en kvart. Sen satt anton - i en och en halv timme! Stackarn. Sen så bytte jag och bubbas av med han, men vi somnade.. eller han somnade först, och då la jag mej också ner. Och råkade somna.
Sen på natten så skulle ante ut å pissa, och då vaknade jag för han försökte öppna dörren, men det var inte dörren utan han försökte "öppna" väggen ;D haha, loooool! Också sa jag åt han att väcka pappa, och pappa hörde ingenting typ, och trodde att ante var och gick i sömnen, men så hörde han till slut. Pappa ba; "du kanske ska testa dörren också" eller nåt ;) haha!
Det var en del som frös, men det gjorde inte jag. Skönt, för jag hatar att frysa. Sen dagen efter så fikade vi, packade ihop, och åkte hem. Jag och pappa åkte hem en timme tidigare för vi skulle på åstön osv osv osv.
Menmen, det var väll det som hände! Och gissa vad jag gjorde idag då?! BADADE =D Stack upp med familjen till bansjön och lukke och jag tog oss ett dopp. Eller vi simmade runt lite sånt där, det var as skönt! Sen så har jag solat lite också, men det är så himla långtråkigt. Känner mej så himla stressad nu, för jag lyssnar på musik :P haha, akon!! Han äger sönder!! Men palla sitta här mer,

HEJDÅ! :D sommarlov på tisdag =D=D=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Linus

det var på tiden! ser ut som om ni haft kul, själv satt jag uppe till 2-4 tiden kollade inte klockan ^^ och det är sommarlov på torsdaG?

2007-06-03 @ 17:51:51
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linus

a juste säj till karro att blogga lite mer för snart har jag skrivit mer :O

2007-06-03 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0