ellebasi gadi D:

rubriken står baklänges för er som inte fattar (H)

hejhejsan, återigen har jag blivit väckt av att det ringer. men det är bra, fortsätt ring! jag bör inte sova längre än till tio, om jag ska somna på kvällen. aja. jag gick ut med hunden, var ute en timme, goood :_D och sen så ringde issa typ 11.30, och frågade om hon kunde va med mej, det gick finfint det, men vi hade lite svårt att fatta vart vi skulle vara! hon var ute med lizzy då, så hon skulle ringa upp när hon kom hem. sen så efter typ 5 min så ringde karro, men då var jag ju redan uppbokad, så det fick bli en annan dag. issa ringde, vi bestämde att vi skulle ut med måns och pella och sk8a lite, i love :)* men issa hon satt eller låg mest på brädan, och jag hade lite problem och kunde inte sluta att prata om BAM <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 han är bäääääst! bam margera, ni vet, skejtarn. världens bästa också! det var ju bam kväll igår, först bams unholy union, och sen VIVA LA BAM, bästa programmet ever, haha, ännu en anledning till att dissa lost :) men sen så stack jag och issa ner till centrum och gjorde ingenting, eller jo, skvatt ner varandra i min davorit fontän :D;) aja, längtar lite till polar nuja...

BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM ! <3

sorry, var bara tvingen. och issa stackarn var tvungen att stå ut med mitt bam-snack hela dagen, och hon fattade inte vem jag pratade om förns hundra år efter typ ;D
och dessutom är det lite svårt att njuta av sommarlovet när man liksom ska börja en ny skola och allt.... då längtar man ju dit lite grann, då får jag ju träffa janine, jonna, jessi å linnéa och dom typ varje dag :D<3 naaajs :)

men nu ska jag snacka med jessi lite på msn, hahha, hejdå :D<3

Kommentarer
Postat av: Linus

okej vad var bäst viva la bam lr bams unholy union?

2007-06-15 @ 19:43:51
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linda henriksson

viva la bam :D<3

2007-06-15 @ 20:57:31
Postat av: Alex

Meh... L O L
Tony Hawk är världens bästa skejtare :P han smeker Bam enkelt ;>

2007-06-16 @ 23:43:16
Postat av: Linus

^ Alex har rätt, men Bam är grym han med ;P
sen finns det Mike V, Rodney Mullen och många fler

2007-06-17 @ 00:54:40
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: isabelle bergman

jaaaaaaaaaaa TONY! :D:D:D::D:D:D:D:D han äger ju bam lätt (;

2007-06-19 @ 09:40:35
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0