baaadet!

hej, jag kom nyss hem från badet med klassen och är förövrigt mätt =D vi var och åt på pizzeria, men jag tog en kebaba sallad istället. Och när den dära nedra salladen låg framför mej inkletad i vitlöks dressing så är det väll klart att man inte kan sluta äta! Haha, det var så himla gott! Men jag blev så himlans mätt så jag försökte spy upp nåt, men det funkade inte ;d tur det, för jag hatar att spy!
Men vi kom väll till skolan i vanlig tid.. kent läste ut boken "den grymma leken" för oss, har läst den förut och den var bättre första gången. Sen så.. hade vi rast, tro jag. Skulle spela kort med karro, men det blev inte av. Blev mosad i soffan istället ;) efter rasten så åkte jag och karro i susannas pappas bil till Sporthalls badet. Badade och åkte rutchkana, men det var bara kul en stund. + att jag har sveriges fulaste bikini!! Sla väll fixa en ny då ;) men kent kände nån som jobbade där, så vi fick fri tillgång till rutchkanan och bad i tre timmar för 10 kr styck, lyx! :D Gick ifrån och åt då, som sagt. Sen så badade jag inge mer, utan jag satt uppe och kollade mär folk som var o-mätta åt goda glassar. Fastän totta precis hade proppat i sej en hel pizza så fick hon i sej en glass också! Haha! Men bubbas då, han var väll ändå värst. Han beställde en FAMIlJE PIZZA till sej själv! Även att han åt upp hela den och drack upp en heel dricka, och sen kom och smakade på susannas pizza, och köpte godis och fick 6 tuggummin av mej. Känsla för mat eller ;d
sophie och bubbas klottrade ner sophies kofta på insidan så sophie tror att hennes mamma kommer att döda henne, också står det typ "knaz" på min arm värsta coolt ;) av bubbas såklart ;D
sen så hände det inge mer typ. Men ikväll blir det tältning =D skoj, även fast det bara är typ 11 som ska sova över. Vi ska klå upp föräldrar och syskon ikväll då =D hoppas jag...
men jag har inget mer att skriva, och dessutom vill jag spela the sims. Jag kan skriva mer nån annan dag,  =)


POSS!


Kommentarer
Postat av: Linus

jag frös inte ihjäl, gjorde du?
menmen kul var det iallafall

2007-06-01 @ 14:38:40
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linda henriksson

näe, så farligt var det inte. Men det var ändå skönare i vattnet ;D

2007-06-01 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0