favoriter

ja kom igen! Jag gör lite listor istället för att blogga ;

--bästa just nu av;
LÅTEN
avril lavigne & lil mama - girlfriend
ARTISTEN avril lavigne!
VÄNNEN karro, det är hon ju jämt!
SPELET harpan
HEMSIDAN lunarstorm & en musiksida som jag brukar vara på
ORDET hm..
BOKEN min egen dagbok, lugnt!
INSTRUMENTET gitarr
SKIVAN avril lavigne - let's go (även om den är från 02)
TIDSFÖRDRIVET skejta&skratta med issa!
rapparn ANTON&AFFE KLÅR NOG AKON JUST NU

--senaste;
TELE.SAMTALET
issa ringde
LÅTEN JAG LYSSNADE PÅ lyssnar på girlfriend just nu
FILMEN oj.. det måste vart.. den vita stenen hos ronja i finland, om det inte är en serie..
SMS issa skrev "haha ;)" till mej
KLÄDOMBYTET till mjukisbyxor för nån timma sen
JAG SKRATTADE jag skrattar varannan minut tror jag, iaf på insidan
DUSCHEN imorse efter att ja å issa hade joggat
KÖPET igår på stan, en väska
JAG PRATADE MED IRL mormor :)

nu orkar jag inte listor heller nå mer, och det kan ju inte vara så intressant ändå x) haha, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0