det var ett gott land

jag hade det finfint på gotland, även om jag bara badade 2 ggr, eftersom att det var rätt dåligt väder dom andra dagarna. Men jag red!! På ett gotlandsruss, passande va? Det var hemskt x) det var okej att rida, men inte på led med 10 andra. Jag skulle kunna ta en privatlektion och rida på. Det vore najs :) men också.. var jag på ett sommarland, det var jätteroligt! Och lummelundagrottorna, - shit vad mäktigt!! Ja, jag höll såklart för örorna när guiden snackade och berättade vad allt var och hette.. haha, jag ville inte höra hennes skit, det var mycket bättre att kalla allt för glass, för det var det det såg ut som! :) sen vet jag inte vad jag gjorde.
Och det här är min lilla kalender :

20-21 juli paddling med rombys
22-27 juli FINLAND! :|
11-12 aug karros hjärtebarnsträff
15-18 aug läger!

det är det jag vet bombis på att det ska hända. Och sen om 10 dagar och 1 månad är det SKOLA! Fiiiii vad spännande och Fiiii vad tråkigt :D det är liksom både och på samma gång :)

hejdå och hare najs! ::D


Kommentarer
Postat av: Linus

du ser ha fullt upp!
själv har ja inte så mycket att göra förutom att gå på simpsons premiären med en kompis ;D

2007-07-19 @ 12:29:51
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0