when we shine, we shine together.

hejhopp, jag och issa for till drakstaden idag efter skolan, och när vi kom dit så var det liksom stängt, men ändå öppet. Det stod på dörren att dom öppnade 17.30, och då var klockan bara 15.30. Men ändå var det nåra grabbar därinne, och vi vågade inte gå in och fråga om man fick åka xd Eller Issa tyckte att jag skulle gå in först, och jag tyckte att hon skulle gå in först.. iallafall så slutade det med att jag öppnade dörren och typ "laksjflkafj" eller nåt till dom, som knappt reagerade, haha. Då tog vi bussen till McDonalds och åååååt istället. Jag tog en cheeseburger och en liten strips och vatten, issa tog 2 cheeseburgare en mellan strips och läsk. Och sen var det ju efterrätt såklart, issa tog en mcflurry daim, och när jag såg den vart jag SÅ avundsjuk :O Men jag hade redan beställt typ nå äppelbitar. Korv. Men dom var godare än issas glass, säkert.
Ja och därefter så gick vi på jakt efter en svart kofta till Issa, och till slut hittade JAG en till henne på cubus. Hon köpte den dårå, och sen efter att vi hade gått runt lite så tog vi bussen till drakstaden igen. Elelr vi var påväg till Navet, men så såg jag 3:an komma mot oss, jag ba "ÅH, VI ÅKER MED DEN ISTÄLLET!" eller nåt, också hoppade vi på den. Och vi är ju lite högljudda och så på bussen, så folk tittade väll lite på oss... men också så fattade vi inte vart bussen for, issa vart värsta orolig, men jag tyckte att det skulle bli skit spännande att se vart vi kom ;) men så frågade jag mitt i alltihopa, när alla borde tyckt att vi var så knäppa och konstiga redan "jadu, förresten, vart går den här bussen?" han ba "va??? granlo." jag ba "öh, mhm.. jaha, men går den vid väst-väst-västermalm?" jag har lite svårt för det ordet, men ja, det gjorde den. Så vi kom till Drakstaden, och jag hade råkat tagit en liten pojkes skateboard och åkte omkring på, men dom kom och tog tillbaka den, på ett vänligt sätt alltså. Också skulle jag och issa prova på att vända brädan i rampen, och jag ba;

- Issa, vill du åka först? (eftersom att jag alltid gör det så kanske hon ville prova).
- Ja. Eller va? NEJ! Du får åka först.

Haha, skönt, för det är så jag är van :) men iallafall så vet jag inte vad som gick fel, kanske var för långsam, fast jag gjorde ju på helt felt sätt också, så därför kanske. Jag ramlade, det gjorde ont, men jag skrattade bort det. Som vanligt, nästa gång ska jag nog gråta bort det. Som jag jämt gjorde förut, det är nästan ännu skönare. Jag tycker att det är härligt att gråta. Synd att tårarna tar slut så fort.
Sen så... åkte vi lite till. Och vet ni vad vi gjorde? Vi gick och gömde oss under ramperna och tränade och tränade och tränade - ja vi tränade så otroligt - på ollie. Och till slut så gjorde vi det =D 8 cm kanske bara, men båda klarade det! :) Efter bara ca. 8 månaders skateboard åkning sätter man sitt första trix, det är inte dåligt det. Kunde väll inte ha gått snabbare. Närå men jag har inte haft det som mål precis, men så fick jag det idag, och när jag väl gick in för det så funkade det. Tjoho (y)
Efter att vi ollat litegranna sådär då, så ville vi gå till stan. Det fick vi inte, så vi gick tillbaka och issas mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem oss.

Hemma nurå alltså.

Ska skriva ett till inlägg kanske, känner att jag vill det bara. Ett sånt dära lätt som man bara svarar på frågor, sånna är kuliga :)


svejs.

Kommentarer
Postat av: isabelle

min glass var godare än dina frukter! =D

2007-12-07 @ 16:37:26
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0