TRALALALALALALLALALALALALLA :D:D:D

HEJ :D

igår hade jag ju lilla julafton med hanna, susanna och karro. Det här fick vi:

hanna: *av linda; tandborstfodral, dusch kräm, en tvålgrej eller vad det heter. *av karro; en magnet, penna & skrivblock. *av sussa; 2 snögubbe ljus.
susanna: *av linda; glitter spray till kroppen, dusch kräm, tvålgrej eller vad det heter. *av karro; en tur-häxa & godis. *av hanna; choklad.
karro: *av linda; tvålmassa, tvål doft, tvål färg (så hon kan göra egna ljus). *av hanna; en tjock serietidning med Herman. *av susanna; örhängen.
linda: *av karro; 3 melontuggummin, glitter-ögonskugga typ, nagellack. *av susanna; örhängen. *av hanna; tjock serietidning med "uti vår hage".

det var kul! :) vi lekte monster & dom små barna, haha närå. men jag, hanna och karro låg i hannas säng och det var BÄCK SVART i rummet, också skulle susanna komma och skrämma oss. haha, hon lyckades jättebra först men sen så vart vi ganska modiga. :)

OCH IMORGON ÄR DET JUL. första året som jag inte håller på att sricker för det, det känns knappt att det är jul!! jag menar, vad är det som saknas? :O ingenting egentligen ju! julgranen är klädd, alla julklappar är (nästan) klara. där påminde jag mej själv att jag måste slå in mammas klapp, och sy klart ludvigs.

och igår hittade jag en tröja som jag ska klippa sönder =) den kommer nog bli.. trasig.

 jag sitter på lukas nya dator som han sålde jultidningar till, eller vad man ska säga. alltså, lukas har en egen dator, ett xbox, en bärbar dvd, en mobil, en mp3 och en tv. och linus han har en egen dator, ett playstation, ett nintendo ds, ett gameboy, en tv och en mpbil. men ska jag säga vad jag har? en mp3 & en mobil. min lista är lite kortare. haha, jag klagar inte om ni tror det,  jag tycker bara att det är lite komiskt :) ludvig då, han har ju inget sånt. han nöjer sej med mamma ;) det är bra det. nananananana. jag har spelat the sims 2 nåra gånger dom senaste dagarna, men barna bli alltid omhändertagna av socialen. det är lite synd det!

vart är issssssssssssssssaaaaaa? hon är inte på msn. haha, då är hon helt borta.. också har hon inte bloggat på 9 dagar :( hinkkkkkkkkkk. jag vill hyra film :) men jag har spelat in en av världshistoriens bästa filmer med en av världshistoriens bästa skådespelare: FINDING NEVERLAND med JOHNNY DEPP <3 depp ska spela james barrie som skrev peter pan, och man får liksom följa honom tills att han har gjort klart den pjäsen, och då träffar han en familj och blablabla, se den! Den är så himla underbart braaaa< 3<3<3<<3<3<3<3

VIVA LA BAM säsong 4-5-6 säljs på akademibokhandeln fr 199 :- , de står på önskelistan må jag säga. åhå vad länge sen man såg bam fjanta sej i tvn :D eller man kan ju se på jackass då men. och en sak till som har med teven och göra, imrn är det sista julkalendern. jag har ju varit en trogen följare hela december, och det känns som om det måste vara typ 10 avsnitt till för att den ska ta slut. men det fixar sej kanske på en kvart imorrn, haha, längtar ;D








hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0