spanska

hejhopp, här sitter jag mitt i den pennfria  veckan på spanskalektion. Jag håller på att göra korsord och några kluringar på en spanska, det är värsta kul!
Dagen har väl gått på bra, speciellt med mitt skåp. haha, anton & alexander bröt av stift från pennor i mitt nyckelhål och stoppade in sudd-ludder där, och stoppade in en nyckel så allt pressades inåt. haha, ja gissa vad som hände då.. då gick det inte att öppna! så jag gick och frågade timståhl om han kunde öppna mitt skåp, han försökte men klarade det inte då. Då sa han att han skulle prata med vaktmästaren och be han bryta upp det! Haha, så jag gick på matte utan grejer och allt. men vi jobbade inte i matteboken så det gjorde ju inget.
När jag gick ner igen från matten så efter en stunds klur så klarade jag av att låsa upp skåpet, men då började jag skruva upp låset och allt, och när jag skruvade tillbaka allt som jag skruvat löst, så gick det inte att låsa istället. DAAAAAAMP. jättemånga försökte, och till slut så knäckte Tell att jag hade skruvat på haspen eller vad det heter upp-och-ner. LOL! :D hahaha. hoppas att inte timståhl och vaktmästaren går och bryter upp det. eftersom att det 'r fixat.


men nu ska jag jobba! hejdå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0