smaaall

jag är så stolt över att jag har lärt mej hur man laddar upp videosar här på bloggen. tjoho! också är jag så glad över min snygga nemo på bloggen (Y) i like.

och om 45 minuter så får vi storfrämmande, det kommer folk från kyrkan och ska fira lilla julafton hemma hos oss. och nej, inte bara lite folk, utan typ 20-30. MINST. Värsta ballt, alltså det är ju inte planerat eller vad man ska säga... men det är så här, att ALLA som vill får komma hem till oss från och med klockan 20.00, så alla som läser kan ju ta och komma hit och slå in någonting på bokstaven M.
Ja, alltså alla som vill vara med i paket-leken som jag inte pallar berätta hur den går till ska ta med en present inslagen på m. (morötter, margarin, marabou, mackor)..

skit samma. alla är välkomna.

Vet ni vad jag har gjort då? Jorå, min underbara lillebror lukas på 9 bast kom in till mej och frågade om jag kunde fixa honom till ett kalas han skulle på hos sin klasskompis. Ja jag fick bestämma kläder som blev ett par jeans, en blå-rutig kortärmad skjorta med ett vitt linne under. Haha, och vet ni hur han ville ha frisyren sin då? Tre tuppkammar mitt på huvudet. Änglalik som jag är så tar jag på mej att få hans 13 cm långa hår att stå rakt upp. Försökte med vax, hårspray, ännu mer hårspray, mer vax osv osv... gick ju inte! Så då så kokade jag upp vatten med socker så sockret smälte ju värsta och blev jättekletigt. Och då funkade det minsann, och lukas ba; "AAAJ! DU DRAR MEJ I HÅRET SÅ DET GÖR ONT, HÄLLER SMÖRJA I HÅRET SÅ ATT DET BRÄNNER OCKSÅ SPREJAR DU I HÅRSPREJ SÅ DET SVIDER ÄNNU MERA!" också höll han på så, men han fick ju skylla sej själv, han ville ha så, och ska man vara fin får man lida pin. Och hans kompisar satt brevid och ba "ska du ragga tjejer lucke!" hela tiden, haha.


och nu är klockan 00.39, och vid den tiden är jag himla trött ska jag säga. Jag orkar inte sova. Alltså det är fortfarande folk från kyrkan här, vi har lekt lekar och haft skita kult och sjöngt singstar och hela packet :) mm.. och nu snackar jag med totta och cicci. det är inte så många inne nu.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0