poasdfölsdkfgm lösdkfgöo ;O

hejhej, fatta vad töntigt det känns när jag sitter här vid bloggen och ska skriva om julstöket. NÄR DET FAKTISKT ÄR 23 DAGAR KVAR. Hela 23 dagar, man skriver väll kanske lite juligt då och då, men jag, ja, jag skriver om det hela tiden! Skärpning. Men det är inte mitt fel att jag blir helt till mej när allt ute blir vitt, och allt inne blir rött. Också blir det så glittrigt också! Stort plus. Åhå. Och idag var det ju julkalendern, jag gick upp 9 bara för att se en kvart på den. Men jag vet ju inte vad jag ska göra ikväll, kanske att jag skulle bort och då kanske missa den. Fast den går att se på svt.se också då, men ändå. Feeeeeling.
m.. jag har pyntat idag, som jag så länge har sett framemot. Men det är ju bara små grejjer, små 5 cm tomtar typ, men jag vill ha höga som berg och en riktig julgran att lägga all julklappar under. Alltså så vart det inte så dunder underbart som jag hade väntat mej. Synd.
askungen. Haha, det var bara en tanke jag fick i huvudet när jag skrev dunder underbart. Jag har bara sett Askungen en gång typ, vad jag vet. Så jag har inte så stor aning om vad den handlar om. Eller jo, jag har ju sett på julafton och läst sagor. Hm..
Nu ska jag... ja, vad ska jag göra? Jag har precis dammsugat. Inget för mej! Jag blir helt hysterisk, och det är inte kul att vara hysterisk när man heter lindahenriksson inte.< Jag fick värsta dampet och började kallsvettas och fick himla huvudvärk också skrek jag åt dammsugarn att det var en "cpsugare" och en "dampsugare". Haha, tur att det bara var jag inne. Alltså det är ju pinsamt. Också när jag blir så så börjar jag sjunga också. Eller det gjorde jag på papperskungen, när jag inte kunde slå in paket. Då började jag svettas och tyckte att allt var jobbigt, också fick jag himla ont i huvudet och sjöng bjäller klang tills linus och alla sa åt mej att vara tyst. Äh, iallafall så vill jag inte dra upp alla gånger jag blir hysterisk, man skämms ju nästan.. vänta, när jag tänker på det så påminner jag nog lite om Lukas när han blir så.. haha, syskon.
skitesamma.

hejdå. :)



uppdatering 21,34

hej, det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Eller jo, jag har sett på film. Fett skön den var alltså :D det var en med jim carrie, och han är ju lika underbar som han är. Han är så överdriven och så himla kul, jag skrattade så att jag fick hostattacker och allting! Haha, lätt bästa film. Nästan. Ace Ventrula eller Ventrila eller nåt sånt hette den.
image9
 HAHAHA, förlåt issa! :D du kommer säkert få damp på mej för det hära. Men den ska iallafall vara uppe ett tag till. Om några år skrattar du åt det här, tänk posetivt.
Eller så kanske du inte tycker att det gör nåt att jag har en diplomatisk snygg bild här på min blogg. Right? :)
Hm, det känns som om det är taim för popcorn. Eller kanske inte.. det var taim för chips för nåra timmar sen också, eller taccochips eftersom att jag åt tacco.

Jaja. Jag är 60% klassisk svensk, har jag sett på ett test. Också är jag en smutsgris, istället för städpedant eller nåt alltså. Jag är ingen smutsgris, jag ligger väll nånstanns imellan bara. Här får ni veta lite mer om mej iallafall.


Sista alkoholdrycken: har inte druckit

Sista bilfärd: hem från ljustorp igår.

Sista filmen: ace vetrula tror jag den hette

Sista ringda telefonsamtal: Karro

Sista bubbelbadet: oj, måste ha varit i augusti nån gång

Sista spelade cd: Bryan Adams

Sista gången du grät: jag grät av skratt härom dagen när jag skulle berätta en sak för karro, eller så var det issa:P vad det var, det minns jag inte

Sista jag åt: ett äpple

Dejtat en av dina bästa kompisar?: näe x) eller karro, sugen på dejt nån gång?

Blivit arresterad?: nej

Blivit kär vid första ögonkastet?: jaa

Varit på tv?: jarå, jag har väll spelat upp en massa filmer sen jag var liten på våran tv :)

Fått ditt hjärta krossat? några delar av det kanske.

Sagt att du älskar någon utan att mena det?: mm..

Busringt till nån?: min hobby i think :)

äh , hejdå



psst, hej igen!
nu är klockan 22.07, men jag tänkte bara säga vad jag fick i paketkalendern idag :) kommer få ett paket var 4:e dag fram till jul nurå, och idag fick jag ett som det stod såhär på:

"Dove Dally Lip Balm är ett läppbalsam berikat med fuktighetsgivare och vitamin E, som skämmer bort och skyddar dina läppar. Den rika konsistensen gör produkten till en ren njutning att använda.
Dove Dally Lip Balm - För vackra läppar varje dag."

haha, gissa vad det var jag fick? Ett läppsyl, för att jag har rotat runt i hela husen efter det i några dagar nu. Tänk att det bara behövde bli december så fick jag det ;)

hejdå, nu ska jag gå ut med hunden och sen ska jag äta baguett :)

Kommentarer
Postat av: linus

cpsugare och dammsugare XD det skulle jag viljat sett!

2007-12-01 @ 19:31:45
Postat av: linus

ace ventura herregud va bra han är!

2007-12-01 @ 23:34:14
Postat av: isabelle

ofta jag skulle bli sur över bilderna! dom är ju roliga.. typiskt oss alltså.

2007-12-02 @ 13:38:56
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0