nåt ointressant..

Namn: Linda
Smeknamn: linda, har väll inte kallats så mkt annat förutom det, eller lindis, lillan och så. men.. om jag får välja, så vill jag helst bli kallad linda henriksson.
Födelsedag: 17 september, sista inlämningsdag för presenter är 15 sept.
Bor: i ett hus, med min familj.
Ögonfärg: jag vet inte, nåt åt gröna hållet iallafall, och stora pupiller.
Hårfärg: ja den avskyr jag.
Arbete: alltså, man kan inte kalla skolan för ARBETE, och varför? vi har ju ingen lön.

Favorit...

Färg:
glitter
Plats: lögdö herrgård. eller jag tror det iallafall...
Drog: karolina.
Sport: Ha. räknas skateboard?
Årstid: SOMMAR
Film: filmer som man själv spelat in, när man känner igen dom på rutan. annars är det peter pan, eller nåt sånt.
Djur: Gris, apa, get, och sånna där kula :D
Serie: hm, julkalendern.. haha men lost är väll den enda jag har följt, och den är bra. jag vill också bo på en ö! 
Skor: inngådda nike skor strl 36. helst ska dom vara mina.

Brukar du...

Titta på dig själv i spegeln:
ha, ja.
Gnälla: javisst, det går inte att undgå.
Skrika: nä jag är ju alldeles för tystlåten och disciplerad, jag tolererar inte sådant oväsen. ja, jag skriker ganska mycket.. varför vet ja inte.
Sova: Nä sånt har jag inte tid med.
Drömma mardrömmar:  näe. faktiskt inte!
Försöka vara annorlunda: nä.
Klä dig i svart: Ibland. svart passa ju allt, och är snyggare än vitt.
Hata folk: svårt för att hata, men jag kanske ogillar eller har nåt emot vissa, men det är få personer. kan faktiskt inte komma på nån..
Lita på folk: beror på hur man menar.. jag har svårt för att prata ut hos folk, men jag litar på att få tillbaka mobilen efter jag lånat ut den. tror jag, ingen vill väll hålla på med den.

När...

Åt du senast:
för kanske tjugo minuter sen, GRÖT <3
Läste du en bok senast: klockan 12, alltså för fem timmar sen typ. en jätte hemsk bok, det är fimen ondskan, hua vad äcklig den är!!!!
Var du på en konsert senast: vet inte om jag har varit på nån förutom på ikano huset och sånna där...
Köpte du något senast: mat igår.
Klagade du senast: vet inte. vill inte veta.

Har du...

Tvångstankar:
vad är det??
Andra psykiska sjukdomar: säkert.
Färgat håret: näe, vet inte hur jag skulle OM jag skulle.
Brutit några ben: Inte mina egna.
Någon piercing: bara ett hål i båda öronen, men jag vill ha piercing! vart ska du skita i. :)
Någon tatuering: Nej, men det skulle jag också vilja ha..
Egen dator: nuäpp.
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej, jag säger inte det nå ofta.
Varit kär: Ha.
Blivit kär i någon du träffat genom nätet: joo det tror jag man skulle kunna säga.
Dumpat någon: haha, jorå
Blivit dumpad: aa det också.
Varit otrogen: Nej,

Hur...

Svarar du i telefonen:
Beror på vem som ringer. Men typ "hej det är linda" eller så skrattar jag, säger nåt kul.. äh. beror på.
Ofta diskar du: Diskmaskinen fixa't.
Ofta städar du: kanske var 3 vecka eller så.. eller jag vet inte, jag plockar väll upp kläder från golvet ganska ofta, men inte städar precis.
Ofta träffar du din familj: jag bor med dom, så så gott som varje dag.


Välj:

Katt eller hund: oj, hund tror jag..
Vit eller svart: beror på vad, men svart tror jag. vitt känns så naket.. förutom på väggar.
Varmt eller kallt: VARMT :| jag hatar kallt! fast mjölken ska vara kall.
vatten eller land: vatten utan fiskar.
Musik eller tystnad: musik borde det va..
Bok eller film: oj, shit vad svårt! bok kanske, eller film.. nä den var svår. men bok tror jag.
Leva eller dö: Jag har aldrig dött.
Tjejer eller killar: ? :O

Kommentarer
Postat av: linus

*drar med musen över texten för att få mallen, CTRL+C, loggar in på min blogg, CTRL+V*
skatebord är en sport ja och vill du bli kallad Linda eller linda?

XD

2007-12-07 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0