money money money

här sitter jag och skrapar ihop mina sista öre för mellandagsrean med issa. så jätteförmögen är jag då inte, men jag ser nog några guldiga slantar i spargrisen!
jag skulle gärna vilja ha lite pengar på min mobil, men jag tror inte att jag lägger ut nåt på det. dessutom så skulle jag få pengar på den jul, tror jag..? fast jag fick ju en ny mobil, men det är väll inte lika kul att ha en mobil om man inte ens har ett öre på den. jag har knappt ett halvt öre, bara en tiondels. 0,01 kr. det blir 0,1 öre antar jag.

jag håller också på att installera ett program så att jag kan ladda över mina bilder från mobilen till datan, det är så kuul! alltså inte att sitta och vänta, men att lägga upp bilderna på datorn. det bli kul. jag har faktiskt en del bilder nu, för karros familj kom och åt middag hos oss och stannade hela kvällen, och tog jag väll lite kort på mej, karro och mathilda. och karro hade fått en digitalkamera som hon inte heller vad villig att lägga ifrån sej ;).

och på dansmattan finns det nåt träningspass, det är att det kommer flera låtar på raden, först en enkel låt, sen svårare, svårare, svårare, svårare, svårare och till sist ÄNNU svårare!! Och blir helt förvirrad och helt himla svettigt, haha det går helt enkelt inte.. men det är skita kult.

inget mer att berätta, hejdå :D




TILLBAKAAAAAAAAAAAAA, 18.30


hejsan, jag blev inte nå mindre rik på birsta, jag hittade inget som jag ville köpa. eller nåt som passade min plånbok då.. eller jo, ett par UBERSÖTA SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, men jag glömde köpa dom, kom jag på nu..
men jag använde lite av mitt presentkort på Passion. jag köpte en jättefålig sån där som ska få upp ögonfransarna, också nån ögonskugga.

jag kom på en sak med mellandagsrean. liksom, man kan ju fira jul efter det har varit jul, så blir klapparna billigare också så får man råd med mer :-) haha, shit vad jag snackar ekonomi idag. första gången jag använde det ordet också, kan tilläggassssssssssssssssssssssssssss.

fantasilööööööööööös :|:|:|:|:|

eller fantasi har jag, jag tror jag ska skriva en berättelse. men kan man verkligen lägga upp en berättelse på bloggen?

installationen av mitt program till mobilen eller nåt har inte installerats klart, för jag stängde av datan. så nu börjar det om, och det tar TID! mitt vääärdefulla tid. vad jag ska jag göra under tiden? tiiid. 
 
tick tack tick tack, krok är rädd för tiden som tickar iväg.

så säger dom på peter pan! :) och på lördag så ska jag upp kvart över sju på morgonen för att se på Peter pan på tvn.jag längtar :D fast den är tecknad, eller animerad. vad är skillnaden? stor antar jag. det var nåt som jag kom på... a jo just ja! ikväll går "En prinsessas dagbok 1" på tv. jag har antecknad alla filmer jag ska se den här veckan, och det är MÅNGA. undra varför det är så många bra fimer på tv nu  för. "för att det är julvecka jue" har issa sagt, så måste det va.

DOM KONSTIGASTE ORDEN JAG KAN KOMMA PÅ PÅ EN MINUT: politik, ekonomi, universualverktyg

det vart bara tre stycken.. :O hahha, jag som alltid undrar över ord. men när det väl gäller, nä, då funkar det inte. nonchalant eller hur det nu stavas, vad betyder det egentligen?

OCH JAG KAN BARA TILLÄGGA HUR DUM JAG ÄR. det dära installationsprogrammet, det behövs visst inte. jag skulle kolla en sak på min mobil, och där är det en lista över saker man vill göra. ladda över bilder till datorn, T.EX. ååh, vad jag är osmart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0