lite bilder

hejhejsan, här sitter jag och har magont. Jag åt lök, och sen mådde jag inge bra. Men det var så gott.....
en tanke som har slagit mej lite då & då, det är att i övermorgon, och ett HELT ÅR framöver, så kommer jag inte få äta godis. Jag kommer inte känna smaken av marabou mjölkchoklad eller nånting på mer än 300 dagar! Jag menar, lyssna på hur det låter. Komigen, vilket konstigt år det kommer att bli. Jag kan inte liksom sätta mej ner med en chokladkaka och tycka synd om mej själv :/ det bli kanske en.. påse nötter, fast det är ju gott det också. Äh, här kan jag ju inte sitta och beklaga mej för att jag inte får äta godis på ett helt år, det är ju så att jag bestämde det själv. Och det kommer att gå så bra så :)

Igår på stan med Ronja köpte jag två tröjor, en långärmad och en kortärmad. Ronja hon köpte nåt i varenda affär hon var in i :O haha, slösjänta. Men hon hade typ 700 kr med sej också. Men jag gav henne 100 kr som födelsedagspresent också, så då vart det 800 kr. Och som julklapp fick hon en rosa Snobben-necessär med matchande tandborstfodral, fickspegel och hårborste. Av henne i födelsedagspresent fick jag en nyckelring där det stod "friends" på, och i julklapp en JÄTTE fin typ pengaburk full med chokladpengar. Haha, den var inte full så länge till. Nu är det bara några få chokladpengar kvar vad jag vet. Jag är inte den enda som går och snaskar på den..

Hos oss så lekte vi mest med Ludvig och såg på två filmer, först "Rosa - The Movie", och sen "Tonårsliv" med Lindsay Lohan. Alltså det bästa med "Tonårsliv" är liksom kläderna. Hah, det är sant! Jag tänkte se den filmen en gång till idag för den är ganska så bra, också har jag ända inget bättre för mej. Också har jag ju ont i min mageeee.

Det är inte så mycket nödvändigt man kommer på när man är trött som jag är nu, jag har bastat idag och det gör en 100 gånger mer trött.

aja. lite fick jag skrivit iallafall. jag kan lägga in lite bilder.

image12
lillebror

image13
mamma

image14
jag

image15
jag, karro, mathilda.

image16
jag & lukas



GOTT NYTT ÅR =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0