inget mer skola på hela året!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, nån mer än jag som har jullov?! :D hah, typ alla såklart! Men tanken på att jag har jullov slår mej inte förens om nåra dagar, nu känns det ju inte.



äääääääääääääääääääääääh orka inte skriva. jag har ingenting planerat för lovet förutom jul och nyår, och att vi kanske ska på paradisbadet med janines familj. så det blir väll ett slappt lov, som vanligt =)

alltså det blir inge mer skola på hela 2007! fatta att 2007 är slut om 10-11 dagar.. jag har ett nyårslöfte, det är att jag inte ska äta en enda liten godisbit på hela 2008. konstigt år, men förhoppningsvis så tror jag att jag får en digitalkamera eller nåt kul för det. och glass och kakor får jag ju äta, inte för att jag är så förtjust i nåt av dom men..

nu ska jag.. inte göra nånting. det är väl ganska skönt de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0