hheejj aalllliihhooppaa

hejsan hoppsan, idag klev jag upp så tidigt att jag hann se tuppen. Han smög bort precis framför mej, han hade precis galt "kuckeli ku klockan är sju". Fast han gal i 45 minuter. Jag såg Peter Pan som gick på teven, det var tecknade tvåan. Den var bra, men Lukas satt brevid och sa "ettan är bättre" under hela filmen, så han förstörde varje gång det vart bra. Vilket det var hela tiden, eftersom att Peter Pan är så bäst! :)<3

och idag så ska jag träffa Ronja, hon har kommit hela vägen ända från Finland =D Vi ska gå på stan, hon kommer och hämtar mej när som helst. Eller kanske om en timme, två eller kanske tre. Alltså jag vet inte när hon kommer, men jag sa åt na att hon kunde komma och hämta mej nån gång efter tio. Men hela dagen är ju efter tio.. men jag väntar iallafall på hon, och är beredd när som helst! Efter vi har varit nere och shoppat på staden så ska vi två hem till mej och byta julklappar :) jag får berätta vad hon ska få och allt senare.

Och kom ihåg att komma till gamla papperskungen och kolla på demoskjutning av fyrverkerier klockan 17, jag hoppas iallafall att jag kan komma... jag menar, jag vet ju inte hur länge vi kommer vara i stan eller så. Men jag får snacka med Peltomaa.

hejdå -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0