hejhejhejhejhej

Jag hade precis skrivit jättelångt här på bloggen. Men den var inte så bra, inte sådär fantasiaktig. Bara en massa annat, vet inte riktigt vad. Men iallafall:

Det blir ingen Laggarberg imorron. Jag vill, men får inte för dom på laggarberg. Lärarna alltså, för att det är så trångt där. Men dom bjuder in alla föräldrarna till barn också, och dom kommer ändå ta med sej syskon. Men bara för att jag ringer och är snäll och frågar, så säger dom först ja, men sen ringer det ett till syskon, och då tycker dom att det blir för trångt.

Ja, jag förstår er. 2 extra personer på skolan, gud ja, den kan ju för sjutton gå under. Jag menar, det hade iallafall varit roligt att få hälsa på åtminstone 2 minuter. Men ändå. Jag får ju gå på mariedal och ha lektioner, jippi, det skulle jag inte byta mot nåt i världen.








image10 jag saknar så myckett! :)



uppdatering 19.22

HEJ IGEN! :D jag bloggade väl för typ en kvart sen, men daamp. Jag klarar inte! Jag måste få skriva, eller iallafall göra nåt!
Ja, vad ska man säga då? Jo, att den här snubben:
är så himla bra så att han ger mej nästan rysningar <3 alltså fatta, han är så himla bra på att agera och har så himla brett område! Han kan spela allt från komedi till rysare, och allt liksom! Idol? I think so! :)
Men det värsta är att han kommer att sluta spela in film när han är 50! Men hur gammal han är nu, det vet jag inte. Men om vi säger såhär, han vart född -63, d'oh! Han är 44 :| men ändå, så får jag njuta av han i åtminstone 6 år till :) eller jag kan ju kolla på alla hans 100 filmer tills jag själv blir 100. Han är bara så kung. Den bästa film jag har sett med han är nog... hm... pirates of the carribean är ju bra, allihop, bara för att han har en sån kul roll i dom. Men chocolate och typ Kalle och Chokladfabriken är ju också bra. Och just nu ser vi en med han som heter "blow" på engelskan. Den är sååå kung! Vi skulle se slutet imorgon, och det hade jag missat om jag var på lagga. Men nu missar jag den inte! Både bra och dåligt.
men den som han själv tyckte var roligast att spela in är "Whats eating gilbert greap" eller vad den hette, jag har bara sett lite av den. Men jag vill se den iaf x)
även att jag sitter å bloggar om en skådis. mobbaaaaaaaaaat kanske :D

men men, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0