Heaven



otroligt bamsemega hemsk och söt på samma gång. jag typ lyssnar och ser på den om och om igen hela tiden, visst är den underbar?!
Ja.. jag bloggar inte för att jag vill eller fick  lust eller så, Issa hotade mej med att döda mej om jag inte gjorde det. Haha, närå!
haha, asså jag kan inte sluta skratta. Jag vet inte varför, det är ingenting som är roligt. Och heller är det väll ingenting som är tråkigt då men.. i vanliga fall så skulle jag inte skratta. Eller jo, men jag säger inte. :D

ja. Mamma och pappa är och handlar julklappar, och lukas & ludivg är hos farmor och farfar, och jag & linus är hemma vid varsin dator. Jag kunde inte komma på nåt annat att göra, har kollat igenom alla våra filmer typ, men hittade ingen som jag var sugen på att se. För jag ville se nån som jag aldig hade sett, men sånna fanns det typ inte.

men nu ska jag gå och mysa med mej själv, för nu är varken issa eller en annan viss person inne på msn såatt...


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0