gråskala, inte det minsta glittrigt.

hej, nu stack totta. Jag har varit med hon idag. Vi skulle ha OC kväll ikväll, men så skulle vi inte kunna börja se förens klockan 21, och jag skulle hem 12 timmar efter och behöver få sova.. eller nåt.

eh iallafall så har jag inget att göra ikväll. Familjen ska kanske hyra en film ikväll, men jag är inte det minsta sugen på samma film som dom. Jag är antingen sugen på en riktig snyftare, eller någon såndär tjejig film med typ Lindsay Lohan, Hilary Duff eller systrarna Olsen. Men dom andra i familjen är inte sugen på det, nej aldrig, så det blir väl nån som hette "På smällen". blä, jag pallar inte.


nu bloggar jag inge mer.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0