fjortistest SOM SÖG

hejsan allihopa, här sitter jag och jag tänkte påpeka att jag har ett hål som går genom nageln och ut igenom fingret, eller nåt :D haha, på slöjden så satt jag och sydde med symaskin, också ba "PANG". Jag körde på fingret jag ba efter värsta länge "jag sydde mej i fingret. Hallå jag sydde mej i fingret!" och då reagerade slöjdlärarn och så fick jag gå och skölja det i vatten, hon vart jätterädd för hon trodde att jag skulle svimma.. men fatta vad ont det gjorde, nålen gick rakt igenom nageln, men den gick inte i skellettet då. men så jag hade ett litet kikhål, haha. nålen gick av, synd va? mm :/

vad konstigt det känns, jag kan inte komma på nåt att skriva! typ på engelskan så fick vi rita julbilder? aa, min vart fulast såklart, värsta hemska scenen i ett hus, ljus staken tände eld på paketen under granen, som tände eld på granen som tände eld på Homers bak, också började kalle anka brinna och allt vad det  var, värsta dramat!

och just ja, värsta julbordet det var på mariedal då! äckligt men ändå, allt smakade konstigt förutom brödet. men jag åt och fick värsta ont i magen för att potatisgratängen smakade smööööööööööööööööööööööööööööööööör, och smöööööööööööööööööör smakar konstigt x) haha, men det var kul att titta när alla lekte och bråkade om julmusten.

och just ja igen, imorgon har jag kemiprov. måste plugga lite till det, så jag får G iallafall. jag har bara svarat konstigt på mina provsvar hittills, alltså man får prov-frågorna på ett papper så att man inte ska få skylla på nåt annat tror jag. eller nåt åt det hållet iallafall :)

haha, spice girls är ganska bra.

eftersom att jag tycker att test är kuliga, och för att jag inte vill publicera ett kort inlägg så lägger jag upp nåt test här som jag googlade på ;


FJORTIS TEST

Självbild:
[ ] jag försöker vara normal
[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[ ] jag blir kallad för fjortis
summa: 0

Beteende:
[/] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
(händer väl ibland)
[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[x] jag är så hetero man kan vara
(konstig fråga? Haha, hur hetero KAN man vara?)
[ ] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[ ] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[ ] jag kramar istället för att säga hej
[ ] jag kindpussar folk
[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[x] jag lyssnar på radio
[ ] jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta när fiktiva karaktärer dör
[/] skolan är inte viktig
[ ] jag läser aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[x] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ ] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa: 4

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] foundation på läpparna
[ ] sveamössa
[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] en henry loyd jacka
[ ] stora glasögon
[ ] Fakeväska
[ ] Palestinasjal
summa: 0

4/27

aha....? vilket tråkigt test. men palla,


nu ska jag googla på mer test ;) haha , hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0