det blev visst jul :)

aaah , det blev det :D och det här är julens inkomster:


sony ericsson k550i (är det en sån du har issa?), eyetoy (hela familjen), morgonrock, morgontofflor, Boken: Hemligheternas Bok, dansmatta, nalle puhs julalbum (ett häfte med serier) från mamma & pappa.
kexchoklad, broderad tavla, filmen om linda henriksson från issa
örhängen från susanna
örhängen från linus
mjölkchoklad, grå tränings/mys overall från mormor & morfar
presentkort 100:- fashion från linn
glitter hår spray från ludvig
en mugg från lukas
singstar: r'n'b från farmor&farfar
serietidning från hanna
ögonskugga, nagellack, melontuggummin från karro

så tack så jättejättejättejättejätteJÄTTE mycket mamma, pappa, isabelle, linus, susanna, mormor, morfar, linn, ludvig, lukas, farmor, farfar och karolina. jättejätte snällt och jag gillar ALLTIHOP :) men mest spännande ska det ändå bli att se på "filmen om linda" som jag fick av issa, har inte sett den än.. så här står det på baksidan av fodralet:

"I den här filmen får ni se lite gammalt och lite nytt som har med Linda Henriksson att göra. Det är en riktig skräckis, så var beredd på att titta bort!

Av: Isabelle Bergman
Speltid: ca 10 min"

och såhär står det på insidan:

"Ta med alla dina kompisar och hela din familj och släkt på en härlig bioupplevelse i vardagsrummet!

Barntillåten!"

Haha, du är så himla fiffig du issa! Så nu sitter jag och väntar på att mamma&pappa ska komma in från deras promenad med hunden, och sen ska jag samla åtminstone familjen och bjuda dom på en bioupplevelse ;)

det här har jag gett bort:

världens-bästa-mamma diplom till mamma
en hand som jag gjort på bilden till pappa
en kudde & två par örhängen till issa (tillsammans med karro)
data tidning till linus
shower gel + shower splash + tvålgrej till susanna
mini spa till linn
mantel till ludvig
cd-fodral + choklad till lukas
tvålmassa + tvålfärg + tvåldoft till karro

sen så stod det från "mamma, pappa, linus, linda, lukas & ludvig" på vissa paket som mamma och pappa har fixat, såklart.

och det var en bra jul, även fast jag saknade snön. och det var pappa min som var tomten som ludvig ställde så många frågor till. pappa hade glasögon under tomteansiktet, och dom hade immat eftersom att han hade varit ute. ludvig ba; "varför har inte du några ögon?" , "har du inga ögon?" , "varför har du plåster i skägget?", "är det där ditt skägg?" osv osv osv.... haha, han knäcker iaf ;D

men nu ska jag se på skräckisen, filmen om linda.

god jul alla :)


Kommentarer
Postat av: linus

God jul på dej också

2007-12-24 @ 22:44:01
Postat av: isabelle

linda, du har fått likadan mobil som mej :D och hoppas filmen var bra ;)

2007-12-24 @ 23:25:31
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda

god jul :D aa, filmen var kung, det vet du väll :O :D

2007-12-25 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0